مکمل بنزین
تازه‌هاخبر

مینی ماینر جدید معرفی شد!

مینی مدل ۲۰۱۷ سِوِن را همراه با طراحی چرخ‌های جدید و یک کابین زیبا و منحصربه‌فرد، آماده عرضه به بازارهای جهانی کرده است. نام محصول جدید مینی از آستین سِوِن، اولین مدل تولیدی مینی و برادر دوقلو موریس مینی‌ ماینر در سال ۱۹۵۹ الهام گرفته شده است. مینی جدید که بر اساس هاردتاپ ساخته شده، در اواخر تابستان امسال به مارکت‌های خودرو عرضه خواهد شد و در دو تیپ ۲ و ۴ درب و در تریم‌های کوپر و کوپر S در دسترس قرار می‌گیرد.

در تمام مدل‌های استاندارد از یک گیربکس ۶ سرعته دستی استفاده شده است اما خریداران می توانند خودرو خود را با گیربکس ۷ سرعته اتومات به عنوان تجهیزات اضافی سفارش دهند.

2017-Mini-Hardtop-4-Door-Seven-Special-Edition-front-three-quarter

خریداران این مدل از بین چهار رنگ مختلف می‌توانند یکی را برای مینی خود انتخاب کنند که این رنگ‌ها عبارت‌اند از آبی تیره (Lapisluxury Blue)، فلفل سفید (Pepper White)، سیاه نیمه‌شب (Midnight Black) و سبز مسابقات بریتانیا (British Racing Green). البته این نام‌ها فقط یک اسم خاص برای هستند و طیف رنگی  جدیدی محسوب نمی‌شوند و بیشتر جهت جلب توجه اینگونه نامگذاری شده‌اند. جدا از هر گونه رنگی که برای بدنه استفاده شود، سقف و قاب آینه‌ها به رنگ نقره‌ای خواهند بود. همچنین در نوارهای کاپوت نیز از این رنگ نقره‌ای به عنوان رنگ پایه استفاده خواهد شد. مینی‌های جدید چرخ‌های متفاوت با سایز ۱۷ و ۱۸ اینچی خواهند داشت.

2017-Mini-Hardtop-4-Door-Seven-Special-Edition-rear-end

درون کابین، یک صفحه نمایش سرگرمی  ۶/۵ اینچی و با علامت سون تعبیه شده است. از دیگر مشخصات پایه این کابین می‌توان به طرح‌های قهوه‌ای مالت بر روی تکیه‌گاه دست صندلی‌ها و همین‌طور صندلی‌های اسپورت با پوششی از چرم سیاه‌رنگ اشاره کرد. البته رانندگان می‌توانند با آپشن‌های سفارشی مختلف که مینی برای آنها در نظر گرفته، کابین خودرو خود را به آنچه‌که خود علاقه دارند تبدیل کنند و نمایشگر جدید ۸.۸ اینچی را به عنوان سیستم سرگرمی خودروی خود انتخاب نمایند.

2017-Mini-Hardtop-4-Door-Seven-Special-Edition-interior

مدل جدید سِوِن اولین نسخه ویژه از نسل جدید مینی خواهد بود. قیمت‌گذاری و اطلاعات پیشرانه این مدل احتمالاً در زمان عرضه منتشر خواهد شد.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا