مکمل بنزین
رپورتاژ

هتل های قصر دشت شیراز

 

همه ما در اولین تصمیم‌ها برای مقصد سفر خود، شیراز را به‌عنوان یکی از گزینه‌های اصلی در ذهن داریم. زیبایی‌ها و جاذبه‌های شیراز به حدی هستند که خستگی از آن‌ها معنی ندارد و شاید برای چندین بار متوالی شیراز را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنیم.

جاذبه‌‌های شیراز شهرت جهانی دارند و بسیاری از توریست‌ها و گردشگران از نقاط مختلف دنیا برای بازدید از آن‌ها به شیراز سفر می‌کنند. جاذبه­های شهر شیراز را می­توان به چند دسته مختلف، مانند جاذبه­های تاریخی، جاذبه‌های طبیعی، جاذبه‌های مذهبی، نمایشگاه­ها، نگارخانه­ها و موزه­ها تقسیم کرد. اگر قصد دارید در یک سفر بخش عمده­ای از این جاذبه­ها را دیده و از تماشای آن‌ها لذت ببرید حتما برای رزرو هتل بزرگ شیراز یا یکی از هتل‌های مناسب شهر اقدامات لازم را انجام دهید.

در ادامه تعدادی از هتل های قصر دشت شیراز را نام می‌بریم تا شما بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. پس اگر قرار است به‌زودی به شیراز سفر کنید یا دوست درباره هتل‌های آن مانند رزرو هتل کریم خان شیراز اطلاعاتی داشته باشید تا انتهای این‌مطلب را مطالعه کنید.

قصر دشت شیراز

یکی از محله‌های زیبا و قدیمی شیراز محله قصر دشت است. اگر دوست دارید در یکی از محله‌های شیراز که عطر و بوی گذشته شهر را دارد ساکن باشید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به قصر دشت و هتل‌های آن داشته باشید. رزرو هتل‌های لوکس مانند رزرو هتل بزرگ شیراز، ارائه خدمات لوکس و به‌روزی را برای شما در پی دارد، اما رزرو مهمان‌پذیری در محله‌ای زیبا نیز جذابیت‌های خود را خواهد داشت.

محله قصر دشت باغ‌های زیادی دارد که بخش زیادی از میوه شیراز را تامین می‌کنند و وجود آن‌ها باعث شده تا محله هوای دل‌پذیر و پاکی داشته باشد. ایستگاه مترو قصر دشت شیراز، ابتدای خیابان گلخون محله قرار دارد که دسترسی مناسبی را برای ساکنان و مسافران به نقاط دیگر شهر فراهم می‌کند. هتل الیزه، هتل پارس و هتل چمران از هتل‌های معروفی هستند که در نزدیکی این‌محله قرار دارند.

این مطلب را هم بخوانید»  مناطق تفریحی اطراف شیراز

 

جاذبه‌های دیدنی و تفریحی نزدیک محله قصر دشت شیراز

مراکز خرید بسیاری در نزدیکی محله قصر دشت هستند که از‌جمله آن‌ها مواردی مانند مجتمع تجاری زیتون، مرکز خرید ایران‌زمین، پاساژ مرکز خرید شیراز، پاساژ‌های گلدشت، سلیم، پارسه و پارس قابل‌بیان هستند. رستوران‌ها و کافه‌های مناسبی هم در محله وجود دارد که بعد از یک پیاده‌روی در کوچه‌های محله، از شما با بهترین غذا‌ها و نوشیدنی‌ها پذیرایی خواهند کرد.

محیط آرام و هوای پاک محله یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های مثبت آن است که قصر دشت را متمایز می‌کند. اگر دوست دارید برای مدت سفر خود از شلوغی‌های شهر دور باشید و فضایی پاک را تجربه کنید یکی از هتل‌های محله قصر دشت را انتخاب کنید. برای دیدن هتل‌های محله یا رزرو هتل کریم خان شیراز کافی است به سایت علی بابا مراجعه کرده و شیراز را به‌عنوان مقصد خود انتخاب کنید.

هتل آریانا شیراز

هتل آریانا شیراز

یکی از هتل‌های قدیمی شیراز که تا محله قصر دشت فاصله کمی دارد، هتل آریانا است. هتل آریانا 5 طبقه دارد و با حدود 58 واحد اقامتی آماده پذیرایی از میهمانان شیراز است. هتل را برای رفاه بیشتر مسافران در سال 1395 بازسازی و امکانات مناسبی را به آن اضافه کرده‌اند. هتل تا محل‌های مهم شهر فاصله مناسبی دارد و دسترسی خوبی به بسیاری از نقاط شهر برای مسافران فراهم کرده است. هتل دو‌ستاره آریانا تا آرامگاه شاه‌چراغ دو کیلومتر فاصله دارد.

هتل پارس شیراز

هتل پارس یکی از بهترین هتل‌‎های شیراز است. توصیه می‌کنیم در هنگام بررسی رزرو هتل کریم خان شیراز نگاهی به هتل پارس نیز داشته باشید. هتل در خیابان کریم خان زند قرار گرفته و از سال 1381 میزبان بسیاری از مسافران بوده است. همان‌طور که مشخص است هتل در مرکز شهر قرار گرفته و دسترسی خوبی به بسیاری از نقاط مهم و دیدنی شهر دارد. همچنین هتل پارس تا محله قصر دشت شیراز فاصله زیادی ندارد و ساکنان آن به‌آسانی به این‌محله دسترسی خواهند داشت.

 

هتل کوثر شیراز

هتل دو‌ستاره کوثر یکی از هتل‌های محبوب شیراز است که از سال 1370 در این‌‌شهر فعالیت می‌کند. هتل در سال 1395 بازسازی شده و همچنان با حدود 50 واحد اقامتی آماده پذیرایی از میهمانان است. با‌توجه‌به قرارگرفتن هتل کوثر در خیابان کریم خان زند، دسترسی خوبی به بسیاری از نقاط مهم شهر دارد.

سخن آخر

شیراز یکی از دیدنی­ترین و پرجاذبه­ترین شهر­های ایران است. گر تا‌به‌حال به شیراز سفری نداشته‌اید حتما برنامه‌ریزی کنید تا چند روزی را در شهر شعر و ادب سپری کنید و در کنار باغ­های زیبای آن قدم بزنید. قبل از رسیدن به شهر حتما جستجویی درباره هتل‌های شهر یا رزرو هتل بزرگ شیراز انجام دهید، تا اقامتی آرام داشته باشید.

در این‌مطلب درباره تعدادی از هتل‌های نزدیک به محله قصر دشت شیراز صحبت کردیم و کمی از ویژگی‌های خود محله نیز بیان شد. اما هتل‌های دیگری مانند سنتی وکیل شیراز و مهمان‌پذیرهای فراوانی مانند مهمان‌پذیر فردوسی، مهمان‌پذیر توحید و مهمان‌پذیر نصر شیراز در نزدیکی این‌محله قرار دارند.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا