مکمل بنزین
رپورتاژ

مصرف قهوه چه اثراتی بر قلب دارد؟

متخصص قلب و عروق در مورد قهوه و بیماری عروق کرونر قلب، می‌گوید: مطابق بررسی‌های صورت گرفته در سال ۲۰۱۸ در رابطه با تاثیر نوشیدنی‌های کافئین‌دار بر بیماری‌های قلبی و عروقی، مصرف متوسط و مناسب قهوه و چای برای طیف وسیعی از بیماری‌های قلبی و عروقی، از جمله بیماری عروق کرونر (سکته قلبی) مفید می باشد. در ادامه این مقاله از سایت قهوه خانه همراه ما باشید.

قهوه در زمان صفویه جای خود را در بین نوشیدنی‌های روزانه ایرانی‌ها باز نمود و امروزه نوشیدن انواع قهوه از جمله قهوه فرانسه، اسپرسو، کاپوچینو، شیر قهوه و غیره طرف‌داران بسیاری را پیدا کرده است اما مصرف بیش از اندازه این نوشیدنی محبوب در ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی نقش دارد.

چه قدر در دوران شیوع کرونا به سلامت قلب خود دقت می‌کنید؟ شیوع کووید – ۱۹ بیش از پیش ما را نگران سلامتی خود و افرادی که دوست‌شان داریم کرد اما تنها این بیماری همه‌گیر نمی باشد که قربانی می‌گیرد، بلکه بیماری‌های قلبی و عروقی با ۱۸.۶ میلیون مرگ در سال کماکان رتبه اول علل مرگ و میر را به خود اختصاص داده است.

آیا مصرف قهوه سبب ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی خواهد شد؟

مضرات قهوه برای قلب به دلیل وجود مقدار فراوانی کافئین در دانه‌های آن بسیار زیاد می باشد، چون مصرف بیش اندازه آن می‌تواند برای سلامتی خطرناک باشد، بنابراین با مصرف متعادل قهوه، احتمال آسیب رساندن آن به بدن کاهش پیدا می‌کند.

حتما بخوانید: مهمترین اشتباهات هنگام دم کردن قهوه چیست؟

 

مصرف قهوه در رابطه با ریتم قلب

در یک بررسی بزرگ از اطلاعات منتشر شده در سال ۲۰۱۳ در رابطه با قلب که بر روی بیش از ۱۱۵۰۰۰ نفر انجام شده بود محققان دریافتند که نوشیدن قهوه خطر نامنظم شدن ضربان قلب را بالا نمی برد.

نکته مهم در رابطه با نوشیدن قهوه

اگر شما بعد از مصرف کافئین احساس می کنید که تپش قلب یا اضطراب یا علائم دیگری دارید، بهتر است دیگر قهوه ننوشید؛ زیرا این حالت مضرات قهوه برای قلب را نشان می دهد.

خرید انلاین قهوه

از آنجایی که فروشگاه‌های اینترنتی رشد بسیاری پیدا کرده‌اند، امکان خرید انلاین قهوه هم به راحتی فراهم است. در کنار این موضوع با توجه به شیوع ویروس کرونا نیز بهتر است که تا جای ممکن از خانه خارج نشوید و محصولات موردنظر خود را از طریق سفارش‌های آنلاین خریداری کنید. امروزه وب‌سایت‌های بسیاری مشغول فعالیت هستند و هر کدام به نوعی به فروش اینترنتی قهوه می‌پردازند. شما می‌توانید با خرید اینترنتی قهوه در زمان خود نیز صرفه‌جویی نموده و در کمترین زمان ممکن قهوه موردنظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.

یکی از اولین مسائلی که می‌توانید در زمان خرید اینترنتی قهوه در نظر داشته باشید این است که به سراغ فروشگاه آنلاین معتبر بروید. طبیعی است که خرید مواد غذایی نیازمند یک فروشنده معتبر و قابل‌اعتماد است تا با عرضه محصولاتی سالم خیال شما را راحت کنند. معمولاً با خرید قهوه از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر خیالتان راحت است که محصول موردنظر تاریخ گذشته نیست و مشکل خاصی نیز نخواهد داشت؛ بنابراین توصیه ما این است که به هر فروشگاه آنلاینی اعتماد نکنید و وب‌سایت موردنظر خود را با بررسی‌هایی دقیق و تحقیقاتی مطمئن برگزینید.
برای آنکه بتوانید قهوه موردنظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنید باید به مسائل متفاوتی توجه داشته باشید. برای مثال دقت در نوع قهوه، برند تولیدکننده، تاریخ انقضا و تولید، نوع دم کردن قهوه، برخورداری از دستگاه قهوه ساز یا آسیاب و… همه و همه مواردی هستند که باید به طور دقیق در نظر بگیرید.
علاوه بر این استفاده از نظرات کاربران موجود در وب‌سایت‌های فروش آنلاین نیز به شما کمک می‌کند که بتوانید به محصولی متناسب با نیاز و البته بودجه خود تهیه کنید؛ بنابراین پیش از خرید اینترنتی قهوه حتماً نگاهی به نظرات کاربران بیندازید و از تجربیات آنان استفاده کنید. توصیه می‌کنیم که پس از خرید و مصرف قهوه نیز، خودتان نظرات مربوط به این تجربه را برای سایر کاربران به ثبت برسانید.
شما می‌توانید با کمک خرید اینترنتی قهوه، نیاز‌ها و ویژگی‌های قهوه موردنظر خود را فیلتر کرده و آن را بر اساس نوع قهوه، محدوده قیمت، برند و… انتخاب کنید. این کار می‌تواند فرآیند انتخاب و خرید آنلاین قهوه را برای شما راحت‌تر کرده و موجب شود که در کمترین زمان ممکن به بهترین و مناسب‌ترین گزینه دست یابید.

خرید آسان اینترنتی انواع قهوه در تمام نقاط کشور را با قهوه خانه تجربه کنید ما طعم دلخواه قهوه را در کمترین زمان ممکن به شما ارائه می دهیم.بهترین قیمت و بیشترین تنوع محصولات و ارسال در کمترین زمان ممکن ،گامی مطلوب در جهت رفاه حال مشتریان قهوه خانه می باشد.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا