مکمل بنزین
رپورتاژ

دیدگاه میثم شکری ساز درباره مهارت ارتباطی مدیران

برای اینکه یک کسب و کار به موفقیت برسد،  باید جزئیات زیادی را رعایت کند که هر کدام از آن ها در نوع خود حائز اهمیت هستند. مدیر کسب و کار باید مهارت ارتباطی فوق العاده ای داشته باشد تا با کمک آن بتواند با کارکنان خود بهترین  رابطه  ممکن را برقرار نماید. میثم شکری ساز نیز به صورت ویژه بر این اصول پایبند است و مهارت های ارتباطی  را به بهترین نحو ممکن اجرا می کند. اگر دوست دارید که شما هم از این نظر مهارت کافی را به دست آورید، حتما از آموزش های ویژه  میثم شکری ساز بهره ببرید.

صراحت و قاطعیت؛ اصلی مهم در ارتباط مدیران

برای اینکه یک مدیر کسب و کار بتواند به خوبی مجموعه تحت نظر خود را مدیریت کند، باید حتما صراحت و قاطعیت در ارتباط را سرلوحه کار خود قرار دهد. مطمئن باشید که کنایه زدن به کارمندان هیچ سودی برای  شما ندارد و مشکلاتتان را چند برابر خواهد کرد. از همین رو همیشه تلاش کنید تا با کارکنان خود صریح باشید.

اگر احساس می کنید که یکی از افراد به تذکر نیاز دارد،‌ حتما این کار را انجام دهید و وقت را از دست ندهید. اگر شما امروز صراحت و قاطعیت کافی را نداشته باشید،‌ مسلما شرایط کسب و کار شما با دگرگونی مواجه خواهد شد. البته این قاطعیت نیز باید همراه با صمیمیت باشد.

تفاوت قاطعیت و عصبانیت

به طور قطع اگر شما قاطعیت را با عصبانیت اشتباه بگیرید،‌ شرایط بدتر خواهد شد. اگر حس کردید که عملکرد یک کارمند دچار مساله است،‌ حتما راهنمایی های لازم  را با آرامش کامل در اختیار او قرار دهید. در این حالت فرد نیز به اشتباهات خود پی می برد و به سراغ حل مشکلات خواهد رفت. نکته مهم دیگر این است که همیشه در کار خود صداقت داشته باشید. متاسفانه بسیاری از مدیران به این اصل مهم دقت نمی کنند. دکتر میثم شکری ساز به صورت ویژه بر تمامی این اصول اشراف دارد  که شما می توانید مهارت ارتباط سازی را از ایشان یاد بگیرید.

اهمیت انگیزه و اشتیاق در مهارت ارتباطی مدیران

برای اینکه یک مدیر کسب و کار بتواند کارکنان خود را رشد دهد، باید حتما بر روی شور و اشتیاق خود به شکل ویژه کار کند. بسیاری از مدیران هستند که انگیزه و اشتیاق خود را به کارمندان نشان نمی دهند. آن ها حس می کنند که ممکن است با این کار از ارزش و اعتبار آن ها کاسته شود. این در حالی است که این تصور کاملا اشتباه بوده و باید برای اصلاح آن دست به کار شوید. هر چقدر که شما شور و اشتیاق بیشتری در کار خود نشان دهید، به همان اندازه نیز انرژی کارمندان شما بیشتر خواهد شد.

نکته بسیار مهم در مورد نحوه برخورد با اعضای شرکت

در واقع شما باید مانند یک رهبر موفق عمل کنید تا سایر کارکنان نیز پشت سر شما به سمت جلو حرکت کنند. وقتی که شما بیشتر از هر کس دیگری در محل کار انرژی داشته باشید،‌ مسلما این سطح انرژی در کل محل کار به وجود خواهد آمد و میزان راندمان کار شما به طرز شگفت آوری افزایش پیدا می کند. خوشبختانه با توجه به رزومه میثم شکری ساز می توانید از آموزش های این مربی بزرگ بهره ببرید تا شما هم در برخورد با کارمندان انگیزه و شوق بیشتری داشته باشید.

اهمیت تن صدا در ارتباطات کاری از نگاه میثم شکری ساز

یکی از موارد مهمی که کمتر در مهارت های ارتباطی به آن توجه می شود تن صدا می باشد. در واقع یک مدیر موفق باید مهارت سخنوری خود را کامل کند که یکی از بخش های آن تن صدا می باشد. تن صدا و نحوه حرف زدن شما بیانگر موارد مختلفی است. اگر شما کسی باشید که در خیلی زود عصبی می شوید، معمولا تن صدای شما هم در این زمان بالا می رود.  زمانی که شما با یکی از کارکنان خود با صدای بلند صحبت می کنید، این حس خشم و عصبانیت منتقل می شود.

چرا تن صدا می‌تواند به عنوان ضعف یک مدیر لحاظ شود

در حالت کلی این حس نشان دهنده ضعف یک مدیر است که حتما باید آن را مدیریت کند. به همین دلیل همیشه سعی کنید که آرامش خود را حفظ کنید. در هنگامی که شما کارکنان ارتباط می گیرید،‌ لحن بیان شما نیز اهمیت بالایی دارد و باید حتما به آن دقت لازم را داشته باشید.

برای اینکه شما بتوانید ارتباط موثرتری برقرار کنید، حتما باید در لحن بیان شما صراحت و جدیت نیز وجود داشته باشد. خوشبختانه تمامی این اصول مهم توسط آقای میثم شکری ساز آموزش داده شده است که می توانید از این آموزه ها  بهره ببرید. شما می توانید سوابق میثم شکری ساز را به آدرس https://b2n.ir/b16389 به طور کامل مطالعه کنید.

مهارت شنوندگی را تقویت کنید

یکی از مهم ترین رازهایی که می تواند شما را نجات دهد این است حتما مهارت شنیدن را در خود تقویت کنید. متاسفانه بسیاری از مدیران در این زمینه ضعف های جدی دارند و همیشه سعی می کنند که امر و نهی انجام دهند. در داخل هر کسب و کاری دغدغه هایی برای کارکنان وجود دارد که آن ها را درگیر کرده است. زمانی که یک کارمند می خواهد که از مشکلاتش با شما صحبت کند، تمام حواس خود را جمع کنید و به دقت به او گوش بسپارید.

نظر دکتر میثم شکری ساز در رابطه با مهارت شنوندگی

دکتر میثم شکری ساز همیشه بر روی مهارت خوب شنیدن تاکید دارد. زمانی که شما شنونده خوبی باشید،‌ تمامی مسائل را متوجه می شوید و به دنبال راهی برای حل آن می روید. زندگی نامه میثم شکری ساز نشان می دهد که این شخص بهترین کسی است که می توانند مهارت ارتباط مدیران را به شما بیاموزد. اداره کردن چندین پروژه کارآفرینی به صورت همزمان از افتخارات ایشان است  که کمتر کسی به آن دست پیدا می کند.

سخن پایانی

مهارت ارتباطی مدیران با پرسنل نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف هر کسب و کار خواهد داشت. از همین رو مدیران باید آموزش های ویژه ای در این مورد ببینند تا به موفقیت های لازم دست پیدا کنند. اگر شما هم دوست دارید که سرعت رشد کسب و کار خود را بیشتر کنید،‌ بهتر است که هر چه سریع تر این مهارت را با کمک آموزش ها میثم شکری ساز بیاموزید. خوشبختانه بسیاری از مدیران توانسته اند با تقویت مهارت های خود در این زمینه به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنند.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا