مکمل بنزین
گوناگونخبر

عکس‌های جاسوسی از جدیدترین سدان چری

جدیدا و از منابع معتبر، عکس‌هایی جاسوسی از جدیدترین سدان چری منتشر شده است. بنا‌بر اطلاعات به‌دست آمده، این خودرو قرار است به‌طور رسمی، در نمایشگاه ۲۰۲۲ خودروی پکن رونمایی شود و انتظار می‌رود در سه ماهه دوم سال، به‌طور رسمی معرفی شود. محدوده قیمتی این خودرو احتمالا بین ۱۵۰۰۰ تا ۲۴۰۰۰ دلار است. طبق اخبار، خودروی جدید با کد M1E از‌نظر اندازه، بزرگ‌تر از چری آریزو ۷ و یک خودروی جمع‌و‌جور است.

ا

گر‌چه عکس‌های منتشر شده از خودروی جدید به‌شدت استتار شده، اما می‌توان دریافت که چری، سبک طراحی جدید را در پیش گرفته است. طراحی جلو احتمالا به‌صورت نواری است با چراغ‌های جلوی از دو‌طرف بلند و باریک و تیز، که شامل جلو‌پنجره‌ای با‌حالت لانه‌زنبوری خواهد بود.

طراحی عقب، علی‌رغم استتار زیاد، بسیار چشم‌نواز است که در‌عین سادگی، کاملا اسپورت به‌نظر می‌رسد. چراغ‌های عقب، مثلثی‌شکل هستند که به‌نوعی، متناسب با طراحی چراغ‌های جلو باشند اما در‌عین‌حال، نواری بودن این چراغ‌ها هم منتفی و دور از انتظار نیست.

از‌نظر مشخصات‌فنی، مطابق اطلاعات به‌دست آمده، نسخه معمولی از این خودرو، دارای موتور ۱.۶ لیتری توربوی GDI خواهد بود و نسخه اسپورت نیز که بعدا طراحی خواهد شد با موتور ۲ لیتری توربوی GDI عرضه خواهد شد.

حسین محسنی

کارشناس ارشد علوم سیاسی، علاقه مند به دنیای بی نظیر خودرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا