مکمل بنزین
رپورتاژ

لاستیک دانلوپ اصلی و با کیفیت

در این جا قصد داریم به طور مفصل به تاریخچۀ شرکت لاستیک سازی دانلوپ بپردازیم. تایر به عنوان یکی از قطعات مهم اتومبیل محسوب می شود چون عامل اصلی حرکت خودرو در سطح جاده می باشد. گروه لاستیک سازی دانلوپ فعالیت خود را توسط فردی با نام “جان بوید دانلوپ” در فرانسه آغاز نمود. شروع فعالیت این کمپانی در سال 1988 میلادی است که در ابتدا جان بوید با مشاهدۀ فرزند خود حین سه چرخه سواری با تایرهای لاستیکی بدون باد بر روی سنگ فرش به کندی حرکت سه چرخه پی برد و بدین وسیله لاستیک های سه چرخه را با لایۀ نازکی از لاستیک پوشاند و با استفاده از تلمبه لایۀ میانی چرخ و لایه را باد کرد. سپس دانلوپ برای اولین بار توانست اولین تایر بادی را طرح ریزی نموده و سپس به نام خود ثبت نماید. بدین ترتیب جان بوید دانلوپ سرمایه گذاری خود را در حوزۀ تولید لاستیک دانلوپ آغاز نمود.

لاستیک دانلوپ

در ابتدا این شرکت با عنوان تایر بادی دانلوپ شهرت یافت و در سال 1890، جان بوید توانست اولین کارخانۀ لاستیک سازی دانلوپ را در شهر دوبلین ایرلند تأسیس نماید و پس از سه سال نیز توانست مجموعۀ خود را گسترش داده و در شهر هاناو آلمان نیز کارخانۀ دیگر خود را راه اندازی نمود. فروشگاه چرخ و یدک از فروشندگان بزرگ در حوزۀ لاستیک به شمار می رود. با هدف افزایش تنوع محصولات فروشگاه، توانسته شرایط مناسبی جهت فروش لاستیک دانلوپ برای مشتریان فراهم سازد. جهت آشنایی شما کاربران گرامی، این پست را در راستای افزایش سطح آگاهی شما نسبت به برند لاستیک دانلوپ گردآوری نموده است.

کمپانی سازندۀ لاستیک دانلوپ توانسد در سال 1895 در کشورهای دیگری همچون فرانسه و کانادا محصولات خود را به فروش برساند و بدین وسیله شرایط را برای راه اندازی کارخانه های برند دانلوپ در استرالیا و آمریکا افتتاح نماید. سپس جان بوید دانلوپ در سال 1989 مرکز اصلی خود را از شهر دوبلین به کاونتری انگلستان منتقل نمود و توانست در سال 1902 فضایی به مساحت 400 هکتاری را در منطقۀ بیرمنگام تهیه نماید و کارخانه ای با عنوان فورت دانلوپ را تأسیس نماید. بدین ترتیب سال به سال بر شهرت لاستیک دانلوپ و بر میزان فروش لاستیک دانلوپ در سطح جهانی افزوده شد. به طور کلی روحیۀ بالای جان بوید دانلوپ فضای مناسبی برای راه اندازی یک شرکت چند ملیتی فراهم شود و بتواند محصولاتی با کیفیت تولید و به بازار مصرف عرضه نمایند. در همین راستا همچنان شاهد خرید و فروش لاستیک دانلوپ در سطح جهانی و همچنین ایران می باشیم و افراد زیادی طرفدار خرید لاستیک دانلوپ می باشند.

online servic

به طور کلی آگاهی داشتن نسبت به تاریخچۀ یک کالا و یا چگونگی آغاز یک حرفه، به افراد کمک می کند تا دیدگاه بهتری نسبت به محصول و همچنین اعتبار آن نسبت به رقبای تجاری و در سطح بازار داشته باشند. این نکته در رابطه با برند لاستیک دانلوپ نیز صدق می کند. کمپانی دنلوپ توانست در بازۀ زمانی 1950 الی 1977 به عنوان یکی از حامیان مالی بزرگ و تأمین کنندۀ لاستیک های مسابقات فرمول یک و موتورسواری گردد و لاستیک دانلوپ به عنوان یک برند با کیفیت در میان رقبای تجاری شناخته شود. اما متأسفانه کمپانی دانلوپ در دهۀ 80 میلادی با بدهی زیاد روبرو شد و با ایجاد مشکلات مالی متعدد، لاستیک سازی دنلوپ در سال 1985 به واسطۀ شرکت “بی تی آر BTR” خریداری شد و بدین وسیله تمام امتیازات لاستیک سازی دانلوپ توسط شرکت “صنایع لاستیک سومیتومو” در کشور ژاپن خریداری شد. شرکت سومیتومو و گودیر در سال 1999 با سرمایه مشترک توانستند تحولی بزرگ در حوزۀ فروش لاستیک دانلوپ به عنوان یک برند بزرگ در سطح جهانی مهیا سازند. بدین ترتیب شرکت گودیر توانست تمام دارایی های لاستیک دنلوپ را در کشور اروپا و آمریکا در اختیار بگیرد. ضمن آنکه شرکت سومیتومو نیز اقدام به فروش محصولات کمپانی سابق تحت عنوان لاستیک دانلوپ در کشورهای جهانی نمود. بدین ترتیب شرایط برای عرضۀ لاستیک دنلوپ در سطح جهانی مهیا شد و روز به روز بر تنوع محصولات این کمپانی افزوده شد. در ایران نیز خیلی از افراد طرفدار محصولات این کمپانی معتبر می باشند.

فروش لاستیک دانلوپ در مدل و مشخصات فنی متفاوت تولید می شود چون شاخص های متعددی در انتخاب و خرید تایر در نظر گرفته می شود که در ادامۀ مقاله بیشتر بدان می پردازیم. چرا که جهت خرید لاستیک دانلوپ در سطح بازار، به مراکز معتبر مراجعه نمائید. با توجه به وارداتی بودن لاستیک دانلوپ، متأسفانه برخی از افراد سودجو و کلاهبردار، لاستیک های تاریخ گذشته و یا تقلبی را با قیمت اصل به فروش می رسانند. بنابراین پیش از خرید لاستیک دانلوپ از سابقۀ فعالیت چنین مراکزی مطمئن گردید. کمپانی دنلوپ جهت ساخت محصولات از تکنولوژی روز استفاده می نماید، تا بدین وسیله بتوانند متناسب با شرایط مختلف، لاستیک مناسب با عملکرد بالا تهیه نموده و در دسترس مشتریان قرار دهند.

جهت خرید لاستیک دانلوپ اورجینال و با کیفیت می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید. به واسطۀ این مجموعۀ معتبر، دسترسی بدون محدودیت به لیست محصولات فروشگاه دارید. بدین وسیله افرادی که قصد انتخاب تایر دانلوپ مناسب دارند، با مشاهدۀ محصولات فروشگاه به راحتی می توانند هر کدام از انواع لاستیک را انتخاب نموده و از نظر مشخصات فنی با یکدیگر مقایسه نموده و در نهایت با آسودگی خاطر، مناسب ترین مدل تایر دنلوپ را با قیمت مناسب تهیه نمایند.

مشخصات فنی تایر بر روی دیوارۀ خارجی آن حک می شود. هر کدام از حروف و اعداد دارای معنای خاصی می باشند. بدین ترتیب اگر در صدد برای خرید لاستیک سواری دانلوپ می باشید، پیشنهاد می کنیم اطلاعات جامعی نسبت به مفاهیم نوشته های مندرج بر روی تایر داشته باشید. در غیر اینصورت می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ چرخ و یدک مشورت نموده و سپس با آسودگی خاطر لاستیک مناسب و با کیفیتی برای اتومبیل شاسی بلند، سواری، باری، کامیون و غیره خریداری نمائید. کمپانی لاستیک سازی دنلوپ توانسته متناسب با مدل های مختلف اتومبیل انواع لاستیک سواری دانلوپ، لاستیک شاسی بلند دانلوپ، لاستیک تریلر، تایر اتوبوس، تایر کامیون و … را تولید نمایند. البته از نظر شرایط آب و هوایی نیز توانسته اند امکان خرید لاستیک دانلوپ زمستانی، لاستیک دانلوپ تابستانی و لاستیک دانلوپ تمام فصل را برای دارندگان اتومبیل فراهم نموده است. بدین وسیله رانندگان به سهولت می توانند متناسب با شرایط متفاوت، لاستیک مناسبی را جهت افزایش عملکرد اتومبیل خود تهیه نمایند.

لاستیک دانلوپ

قیمت لاستیک دانلوپ به دلایل متفاوت در ایران متغیر است. در نتیجه جهت اطلاع از آخرین قیمت لاستیک دانلوپ می توانید با واحد فروش چرخ و یدک تماس حاصل فرمائید. پس از مشورت و هماهنگی های لازم اقدام به سفارش اینترنتی لاستیک دنلوپ نمائید. چسبندگی تایر بر سطح جاده، ایمنی، عملکرد و دوام از جمله مواردی هستند که هنگام خرید لاستیک خودرو باید در نظر گرفته شود. انتخاب مدل تایر بر اساس مشخصات فنی اتومبیل می باشد چون تأثیر مستقیم بر روی فرمان پذیری خودرو دارد. اگر در صدد برای خرید تایر مناسبی برای اتومبیل خود می باشید، استفاده از نظر کارشناسی مشاورین فروش چرخ و یدک به شما کمک می کند تا راحت تر بتوانید بهترین لاستیک را جهت کاربری اتومبیل در مسابقات و یا تردد شهری و خارج از شهر تهیه نمائید. جهت هماهنگی بیشتر و سفارش غیر حضوری انواع لاستیک دانلوپ پیشنهاد می کنیم با مرکز فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید.

https://charkhoyadak.com/

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا