مکمل بنزین
گوناگوناخبار روز خودروبرگزیده‌هاخبر

فونیکس تیگو 7 پرو مدیران خودرو، یک‌گام به تحویل نزدیک‌تر شد! (با آپشن جدید)

چندی پیش بود که اعلام کردیم تا شرکت مدیران خودرو، فروش خودرو تیگو7 پرو را با برند فونیکس آغاز کرده است. فروش این خودرو درحالی از اواخر سال گذشته آغاز شده که این خودرو در همین ایام، باتوجه به نرخ جدید بیمه، حدود 670 هزار تومان نسبت به قبل گران‌تر شده است. البته شرکت مدیران خودرو به تازگی قیمت نسخه 1401 آن را نیز اعلام نموده که باتوجه به عدد 1 میلیارد و 190 میلیون و 673 هزار تومان، تغییری نسبت به قبل نداشته است.

اما همان‌طور که گفته شد، فروش فونیکس تیگو7 پرو از اواخر سال گذشته و با موعد تحویل 45 روز کاری آغاز شده است. این‌طور که برخی از خریداران این خودرو بیان نموده‌اند، گویا از روزهای گذشته روند فاکتور شدن خودرو مذکور با مدل‌های 1400 و 1401 و رنگ‌های سفید و مشکی آغاز شده است.

فونیکس تیگو7 پرو
فونیکس تیگو7 پرو

باتوجه به فاکتور شدن خودروهای مشتریان، می‌توان انتظار داشت که احتمالا تحویل این خودرو شاید از موعد مقرر هم زودتر شده و مدیران خودرو در تیگو7 پرو خوش قول‌تر باشد!

لازم به ذکر بوده که با آغاز ارسال برخی نسخه های نمایشگاهی مونتاژی در کشور، می‌توان دید که تیگو7 پرو مجهز به رکاب های برقی بوده که این آپشن، در گذشته و در نسخه‌های آزمایشی وجود نداشت. قبل از این هم، شرکت مدیران خودرو در نسخه نهایی و تجاری سازی شده تیگو8 پرو، آپشن رکاب های برقی را نصب نموه بود که این مورد برای اولین بار طی بازدیدی که خبرنگار پایگاه خبری چرخان از دهمین نمایشگاه خودرو اردبیل داشت، آن را برای شما مخاطبان عزیز پوشش داد.

شرکت مدیران خودرو فروش تیپ اکسلنت را آغاز نموده و بزودی شاهد عرضه تیپ لاکچری هم خواهیم بود.

اطلاعات زیادی از تیپ لاکچری تیگو7 پرو وجود ندارد.

مشخصات تیگو7 پرو

همان‌طور که در گذشته اخبار بسیاری در رابطه با تیگو7 پرو منتشر شده، پس به احتمال زیاد با پیشرانه و قوای فنی آن، آشنا هستید. این خودرو در بازار ایران مجهز به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ است که با اتصال به یک گیربکس 9 سرعته مجازی CVT، توانایی تولید 156 اسب بخار، قدرت و 230 نیوتن متر، گشتاور را دارد. البته بهتر است بدانید که پیشرانه تیگو7 پرو با تیگو7 قبلی یکسان می‌باشد؛ اما بدلیل برخی آپدیت ها و بروزسانی ها، اکنون توان موتور مذکور افزایش پیدا کرده است. باتوجه به سوال‌های مکرر، لازم است تا اشاره شود که پیشرانه تیگو7 پرو با خودرو بهمن فیدلیتی پرایم یکسان بوده و تنها در نوع گیربکس با هم تفاوت دارند.

در رابطه با امکانات و آپشن های رفاهی و ایمنی، با اینکه در تیگو7 پرو موارد خاصی مشاهده نمی‌شود، اما از رقیب مستقیم خود، یعنی KMC K7 در جایگاه بهتری قرار می‌گیرد. حداقل‌ترین نکته حیاتی، در ایربگ های پرده ای تیگو7 پرو است که متاسفانه در خودرو KMC K7 وجود ندارد! البته ذکر این نکته مهم است که متاسفانه شرکت مدیران خودرو، سفارش گذاری بالایی را در رابطه با امکانات این خودرو انجان نداده است. به همین خاطر، تیگو7 پرو از داشتن برخی رادارهای ساده ای چون هشدار خروج از خط و نقاط کور بی‌بهره است.

اما بطور کلی، از امکانات رفاهی و ایمنی مهم فونیکس تیگو7 پرو، می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • رکاب های برقی
  • سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه ای
  • سقف پانورامیک
  • صندلی های برقی سرنشینان جلو همراه با گرمکن
  • جک برقی صندوق عقب
  • مانیتور و مولتی مدیای لمسی
  • نور پردازی داشبورد و رودری های جلو
  • 6 ایربگ ایمنی
  • آینه ها به صورت تاشو برقی همراه با چراغ راهنما و گرمکن
  • سنسورهای نور و باران
  • سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت جلو و عقب خودرو
  • دوربین 360 درجه
  • سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش
  • سامانه کنترل سرعت خودرو در سراشیبی
  • ترمز پارک برقی و اتوهولد
  • تهویه مطبوع دو کاناله به همراه دریچه مخصوص ردیف دوم
  • شارژر وایرلس
  • سر دنده الکتریکی
  • کلاستر دیجیتالی
  • و…

شما مخاطبان پایگاه خبری چرخان می‌توانید تا با کلیک برروی لینک زیر، تجربه رانندگی با این خودرو را مطالعه فرمایید:

تیگو7 پرو، محصول جدید مدیران خودرو مورد تست و بررسی قرار گرفت! (اختصاصی)

گالری تصاویر

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI - خبرنگار و فعال حوزه خودرو - Automotive industry journalist - Репортер автомобильной промышленности- 汽车行业记者

نوشته های مشابه

‫24 دیدگاه ها

  1. کشور ما شده بازار آشغال های تولیدی چین چپاولگر. با قیمتهای افسانه ای که فقط در توان خرید اختلاس گران است و بس

  2. کشور ما به مکان فروش آشغال های تولیدی چین چپاولگر با مبلغ و قیمت های افسانه ای تبدیل شده .افزایش قیمت ارابه های مرگ ساخت داخل هم ستم دیگری بود که علیه ملت ستمکش ایران اعمال شد .

  3. نمی‌دونم مردن چرا اینقدر نظر منفی می‌دند من تو نمایندگی ۷۷۷ تهران روندم واقعا ماشین خوبیه، طراحی و امکانات خوبی داره، شتابش هم از خیلی ماشین‌های موجود در ایران بهتره و کاملا راضی کننده است، فقط رکاب برقی نداشت. نمی‌دونم شاید جدی ا اضافه کردند

  4. چقدر بیچاره هستن ملت ایران
    نسبت به چهار سال قبل قیمتها حد اقل دوازده برابر شده اما درآمدها نهایتا سه برابر
    دوازده تقسیم بر سه میشه چهار
    یعنی قدرت خرید، مردم یک چهارم قبله
    اصحاب کهف هم با این واقعیت روبرو نشدن

  5. همین شرکت مدیران خودرو هست که با نفوذی که داره اجازه نمیده واردات خودرو آزاد بشه که بتونه خودروهای خودش رو با هرقیمت وشرایطی که دلش میخواد بفروشه مردم نباید بخرند تا این این مافیا بازی به اتمام برسه

  6. خیلی هم عالیه من که راضیم به هزار برابر تولید داخلی می ارزد

  7. جای افسوس هست که در ایران وقتی صحبت از افزایش دستمزدها و حقوق هست ریالی محاسبه می شود ولی وقتی بحث خرید هست قیمت های جهانی را مطرح می کنند و ماشین ها را با چندین برابر قیمت های جهانی به مردم می فروشند مردمی که درآمد سرانه آنها بسیار بسیار پایین می باشد.

  8. ظلم پایدار نمی‌ماند، امیدوارم به خودشون بيان، مافیای خودرو داره باعث نا امیدی مردم میشه

  9. چی رو دیدی ،،ماشینهای روز دنیا و آخرین مدل مرسدس بنز که عکسش رو هم ببینید هوش از سرت میپره،،هفتاد هزار دلاره،،وخودروهای دوهزارو چهارده الی شانزده بسیار کم کار کرد از بی ام دبلیو،،تو یوتا،،بسار زیبا و شیک فقط پنج هزار داار،،متوجه شدی

  10. اینها دیگه شورش رو در آوردن هرچی آشغال تو کشورهای دیگه نمی خرند میارن به مردم ما میفروشن چرا از برندهای خوب نمیارن که مردم ماهم از برندهای خوب استفاده کنند همش چینی واقعا جای تأسف داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا