مکمل بنزین
گزارش

آرین ماشین به عنوان نماینده رسمی محصولات هیتاچی در ایران معرفی شد!

عصر روز دوشنبه پنجم اردیبهشت ماه 96 شرکت آرین ماشین راهبرد به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های مدیریت گروه آرین سرمایه در مراسمی با حضور اصحاب رسانه، اخذ نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش ماشین آلات کمپانی ژاپنی HITACHI را رسما اعلام کرد.

efttetah

پس از مراسم اولیه و افتتاح این مجموعه توسط مدیران ارشد هیتاچی در ایران، آقای احمد نیک مهر مدیرعامل شرکت آرین ماشین در خصوص شروع به کار مجدد هیتاچی در ایران پس از سال‌ها وقفه توضیحاتی ارائه داد.

وی در سخنانی افزود مجموعه آرین در سال 2012 با اخذ نمایندگی میتسوبیشی کارش را آغاز کرده و در سال 2013 در خصوص خودروهای تجاری وارد فعالیت شده و موفق شد نمایندگی کمپانی JAC در ایران را نیز بگیرد، پس از آن در سال 2015 موفق شد قراردادی با شرکت سیتروئن DS منعقد کرده و نمایندگی خودروهای لوکس DS را نیز اخذ و با معرفی این محصولات در بازار سهم قابل قبولی را کسب نمایند.

در سال 2016 با توجه به عملکرد بسیار عالی مجموعه آرین موتور تابان در حوزه خودرو، توانستیم مسئولین ارشد هیتاچی را نیز راضی کنیم تا نمایندگی ماشین آلات راه سازی و معدنی خود را به ما دهد. باید این مژده را نیز بدهیم که در سال 2017 مجموعه ما نمایندگی لاستیک‌های Bridgestone را نیز اخذ کرده است.

وی ادامه داد: با این توضیحات خواستیم ثابت کنیم که برای هیتاچی و مشتریانش نیز برنامه خاصی داشته و در اولین قدم با افتتاح یک مجموعه مجزا برای مشتریان، تأمین قطعات و … نشان دهیم که کار را با نقشه مشخصی جلو خواهیم برد.

گام بعدی ما برگرداندن مشتری‌های قدیمی HITACHI به این برند است. ما می‌خواهیم همه این مشتریان را دیده و از طرف مجموعه هیتاچی به خاطر ضعف قطعات و خدمات در این مدت از آن‌ها عذرخواهی کرده و بگوییم در آینده این مشکلات وجود نخواهد داشت.

photo_2017-04-24_16-04-26

گام بعدی متمرکز کردن بحث قطعات است. با توجه به وجود فروشندگان زیاد در این حوزه در مدت گذشته، هم اکنون مشتریان برای تامین قطعات مجبور هستند از مسیرهای متفاوتی اقدام کنند و ما می‌خواهیم که این مسیر برای تهیه قطعات تنها به آرین ماشین ختم شود!

امروز به شما قول خواهیم داد که در یک بازه زمانی کوتاه، هر مشتری در ایران که ماشین هیتاچی دارد، برای تهیه قطعات، اولین تماس را با شرکت آرین ماشین بگیرد.

وی در ادامه سخنان با اشاره به سهم بازار از برندهای دیگر و البته فروش مناسب محصولات هیتاچی در ایران، اعلام داشت که با این شرایط سهم بازار از محصولات ما بسیار بیشتر خواهد شد. پس از سخنان ایشان در کلیپی اکثر محصولات این کمپانی برای حضار و اصحاب رسانه نشان داده شد.

در میانه مراسم، آقای پویان محقق مدیر خدمات پس از فروش شرکت آرین ماشین، طی گشتی کوتاه، اقدام به معرفی مجموعه کرده و با نشان دادن انبار قطعات کامیونت های جک و محصولات هیتاچی عنوان داشت: این مکان با مساحتی قریب به 5500 متر در چند سوله اقدام به تامین قطعات مورد نیاز مشتریان خواهد کرد.

وی افزود ما تنها بحث فروش را نداشته و سعی خواهیم کرد در قالب تیمی حرفه‌ای اقدام به مشاوره و حتی کاهش هزینه‌های مشتریان نیز بنماییم.

پس از توری کوتاه در مجموعه طی جلسه پرسش و پاسخ آقایان نیک مهر، محقق و مجیدی پیش روی خبرنگاران قرار گرفته و به سؤالات آنان پاسخ دادند.

QQ

 

hayat photo_2017-04-24_19-33-27 photo_2017-04-24_19-33-34 photo_2017-04-24_19-35-08

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا