مکمل بنزین
خبر

اولین خودروی جهانی سایک، رسما از خط تولید خارج شد

بنا‌بر اخبار رسمی، اولین خودروی جهانی سایک، تحت برند ام‌جی و با نام MG EH32 به‌تولید انبوه رسید. در ادامه برنامه‎‌ریزی‌های قبلی شرکت سایک‌ام‌جی،MG EH32 به‌عنوان یک مدل برقی خالص مبتنی بر طراحی انحصاری خودروهای الکتریکی این شرکت، به‌عنوان اولین خودروی جهانی در صنعت خودروی چین و تولیدی گروه سایک، عرضه خواهد شد. این خودروی جدید، به‌عنوان یک خودروی جهانی، طی سال جاری، در بازار اروپا ارائه می‌گردد. این وسیله‌نقلیه ممکن است در اروپا MG CyberE  نامیده شود که به فناوری‌های 5G و کمک رانندگی خودکار سطح  L3 مجهز باشد.

بنا‌بر گزارشات رسمی، هدف از پروژه MG EH32 از ابتدا بازار اروپا بود. ابن خودرو به‌طور مشترک، توسط تیم چینی و بریتانیایی مرکز طراحی سایک طراحی شده است تا بتواند ضمن شناخت مناسب از عادات زیبایی‌شناختی مصرف‌کنندگان اروپایی، آن‌ها را در طراحی خودرو مد‌نظر قرار دهد. علاوه‌بر‌این، ضمن در‌نظر گرفتن نیاز مصرف‌کنندگان به ایمنی و حفاظت از محیط‌‌ زیست، MG EH32 سعی کرده است در‌کنار ترکیبی از طراحی انحصاری نسل جدید از وسایل نقلیه الکتریکی، مسایلی چون کابین هوشمند، رانندگی هوشمند و سایر فناوری‌ها را هم در‌نظر داشته باشد.

بر‍اساس عکس‌هایی که قبلا منتشر شده است MG EH32 دارای کاپوت نسبتا شیب‌دار می‌باشد، با یک جلو‌پنجره عمودی تقسیم‌بندی شده در پایین و ورودی‌های هوا در دو طرف. چراغ‌های این خودرو از طراحی باریک بهره می‌برند که با ظاهری شبیه برگ بید‌، نمایی جذاب به خودرو داده است.

در عقب، چراغ‌ها از طراحی Y شکل بهره می‌برد. با توجه به نوع استتار به کار رفته، انتظار به‌کار‌گیری یک نوار ال‌ای‌دی در بخش عقب خودرو وجود دارد. هم‌زمان، در‌مرکز این قسمت از MG EH32 بال عقب، به‌ میزان زیادی، جلب توجه می‌کند.

حسین محسنی

کارشناس ارشد علوم سیاسی، علاقه مند به دنیای بی نظیر خودرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا