Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط فروش اقساطی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور اعلام شد!

به تازگی روابط عمومی کرمان موتور اعلام نموده که این شرکت قصد دارد از مورخ 1401/04/6 الی 1401/04/15 فروش اقساطی پیکاپ کی ام سی T8 را با قیمت مصوب برای چندمین بار، برگزار کند. همانطور که مستحضرید، اجرا چنین طرح‌هایی باتوجه به کاهش قدرت خرید نقدی مشتریان، می‌تواند تا نیاز بخشی از خریداران به خودروهای صفر کیلومتر را به صورت اقساطی تامین نماید.

در این طرح از فروش، قیمت خودرو KMC T8 حدود 967 میلیون تومان اعلام گردیده و افراد میتوانند با واریز پیش پرداخت 500 و یا 550 میلیون تومان، این پیکاپ نسبتا پرطرفدار را ثبت‌نام نمایند. همچنین لازم به ذکر بوده که در پیش پرداخت 500 میلیونی، 18 مرحله و در پیش پرداخت 550 میلیون تومانی،طی 30 مرحله باید مابقی قیمت خودرو به صورت اقساطی پرداخت شود.

 

این‌طور که در بخشنامه ذکر گردیده، محاسبه و پرداخت اقساط به صورت هر سه ماه یک‌بار بوده که برای همین هم از ثبت‌نام کنندگان چک دریافت خواهد شد. البته قبل از انتخاب مراحل و اقساط بندی، باید در ابتدا پیش پرداخت تعیین شده را پرداخت کرده که مجاز به ثبت‌نام باشند. لازم به ذکر بوده که تاریخ اولین موعد چک، مورخ 1401/09/15 خواهد بود.

در این دوره از شرایط فروش اعلامی شرکت کرمان موتور، زمان تحویل خودرو مذکور 90 روز کاری خواهد بود. طیف رنگی برای پیکاپ کی ام سی T8 هم سفید، مشکی میکا، قرمز و آبی زنگاری است.

لازم به ذکر است که مدل سال اشاره شده در این طرح فروش نیز براساس سال 1401 خواهد بود. سند خودرو تا پایان پرداخت اقساط، در نزد شرکت خواهد ماند. البته بهتر است بدانید که از سود مشارکت و سود انصراف خبری نیست؛ ولی درصورت تاخیر در تحویل خودرو، 3 درصد سود تاخیر به صورت ماهیانه به مشتریان پرداخت خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.