مکمل بنزین
گوناگوناخبار روز خودروخبر

فروش 10 هزار دستگاهی محصولات چری و جک توسط DR AUTO در یک کشور اروپا!

براساس آمار منتشر شده، شرکت دی‌آر اتو (DR AUTO) به عنوان عرضه کننده واسطه‌ای خودروهای دو برند چری و جک چین، توانسته تا طی مدت 6 ماه، نزدیک به 10 هزار دستگاه خودرو را در یک کشور اروپایی بفروشد!

همانطور که مستحضرید، چند سالیست که شرکت DR AUTO اقدام به عرضه محصولات چری و جک به صورت ری‌بج شده در کشور ایتالیا می‌نماید. خودروسازی که تنها در خود ایتالیا فعالیت نموده و براساس آمار منتشر شده، می‌توان فهمید که تنها در شش‌ماه اولیه سال 2022، توانسته تا حدود 9821 دستگاه خودرو چینی را بفروشد!

DR AUTO

فروش 9821 دستگاهی دی‌آر اتو باعث شده تا این شرکت از رتبه چهلم در نیمه اول سال 2021 به رتبه سی و هفتم در نیمه اول سال 2022 برسد! البته میزان فروش محصولات چری باتوجه به تنوع بیشتر، بالاتر محصولات جک بوده است.

باتوجه به رشد فروش، اخیرا دی‌آر اتو تصمیم گرفته تا محصولات بیشتری از چری، جک و حتی برند بایک را در ایتالیا عرضه کند. همچنین بنا به برخی مسائل، قرار است تا محصولات ارزان قیمت دی آر با لوگو EVO فروخته شود.

با نگاهی به مشخصات محصولات DR AUTO، می‌توان فهمید که خودروهای این شرکت حتی از نظر آپشنی، از نسخه‌های موجود در بازار ایران در وضعیت پایین‌تری قرار گرفته و علی‌رغم تبلیغات برخی رسانه‌های جهت‌دار، ولی کشورهای اروپایی نیز خواستار خودروهای چینی شده‌اند!

لازم به ذکر است که علاوه بر حضور چری و جک در ایتالیا، هم‌اکنون برندهای چینی مانند ام جی، لینک اند کو، هونگچی، بی وای دی، دانگ فنگ، مکسوس، نیو، ایکس پنگ و آی ویز نیز در بازار اروپا در حال فعالیت می‌باشند!

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا