مکمل بنزین
گوناگوناخبار روز خودروخبر

برنامه‌های جدید آرین پارس موتور اعلام شد؛ از لاماری ایما پرآپشن تا کراس‌اوور ارزان و کشنده جدید!

روزهای گذشته بود که مدیرعامل آرین پارس موتور طی نشستی از برخی برنامه‌های این شرکت، پرده برداشت. آرین پارس موتور که چندیست فرآیند مونتاژ و فروش اولین محصولش یعنی لاماری ایما را در تیپ لو آپشن آغاز کرده، بدلیل برخی انتقادات و همچنین پیشنهادات، قرار است تا نسخه‌ای با آپشن‌های بیشتر این خودرو را نیز وارد بازار کند.

اینطور که گفته می‌شود، فاز دو لاماری ایما (东风福兴T5 evo) قرار است تا به مواردی چون حالت دستی گیربکس، دوربین 360 درجه، جک برقی صندوق عقب، تنظیم برقی صندلی شاگرد، گرافیک متفاوت کلاستر نسبت به فاز 1، گرمکن صندلی‌های ردیف اول، شارژر وایرلس تلفن همراه، نورپردازی طرح جدید برروی داشبورد و رودری‌ها، رادار نقطه کور و بین خطوط و… عرضه شود.

لازم به ذکر است که مدیرعامل شرکت مذکور، بیان نمود که این شرکت برنامه داشته تا طی سال جاری، حدود 2500 الی 3000 دستگاه از خودرو لاماری ایما را مونتاژ کند؛ اما باتوجه به استقبال انجام شده، ظرفیت به 5000 دستگاه افزایش پیدا کرده است!

آرین پارس موتور-لاماری

اما از جمله برنامه‌های اصلی دیگر آرین پارس موتور، معرفی کراس اووری کوچک‌تر از لاماری ایما بوده که طبیعتا در سگمنت B قرار می‌گیرد. این کراس اوور قرار است طی برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه خودرو تهران که در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب انجام خواهد شد، رونمایی شود. هنوز جزئیات زیادی از کراس اوور جدید آرین پارس موتور که تحت برند لاماری عرضه خواهد شد، اعلام نشده است؛ اما در تلاشیم که بزودی این خودرو را به شما مخاطبان معرفی کنیم.

پس با ما همراه باشید…

 

همانطور که مستحضرید، شرکت آرین دیزل که مانند آرین پارس موتور جزو زیرمجموعه‌های گروه آرین محسوب می‌شود، مدت‌هاست مشغول مونتاژ برخی کامیونت‌ها و مینی‌بوس برند جک چین (江淮汽车) است. اما در جدیدترین اخبار، این شرکت، همکاری جدیدی را با برند شاکمان (陕汽汽车) آغاز کرده که براین اساس، برنامه دارد تا یکی از کشنده های این خودروساز چینی را وارد ایران نماید.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. خب خداروشکر به فکر لاماری آپشنال هم افتادن.قبلیه ارزش خرید نداره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا