مکمل بنزین
گزارشاخبار روز خودروخبرداخلی

پیش‌رویداد نمایشگاه تحول صنعت خودرو توسط وزارت صمت برگزار شد!

باتوجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری نمایشگاه تحول صنعت خودرو، پیش رویداد این نمایشگاه با حضور مدیران ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت، اساتید و خبرنگاران حوزه صمت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

پیش رویداد نمایشگاه تحول صنعت خودرو

منوچهر منطقی به عنوان معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت، با ارائه مباحث تخصصی در مورد معنا دانش بنیانی شدن صنعت خودرو و همچنین رویکرد وزارت صمت درخصوص خودروهای آینده، به ترسیم افق پیش رو در حوزه این صنعت پرداخت.

همچنین توکلی لاهیجی به عنوان مدیر کل صنایع خودرویی وزارت صمت، با ارائه مبحثی تحت عنوان بازاندیشی در مفهوم نوآوری در بازارهای در حال توسعه، از خبرنگاران خواست تا با ایجاد فضای رسانه‌ای مثبت، فضا را به سمت بالندگی صنعت کشور پیش ببرند. وی از تلاش برای قرار گرفتن ایران جز 10 کشور برتر جهان از حیً تولید خودرو گفت و افزود: در حال حاضر ایران در رده هجدهم دنیا از این حیث قرار دارد.
در ادامه این رویداد، حسین زاده قشمی مدیر کل مرکز ارتباطات وزارت صمت با اشاره به ساختار و نحوه برگزاری نمایشگاه برنامه تحولی صنعت خودرو، بخش‌بندی نمایشگاه و برخی رویدادهایی که قرار است حین‌ برگزاری نمایشگاه برگزار شود تشریح کرد.
حسین زاده قشمی افزود: نمایشگاه برنامه تحولی خودرو از سوم تا هفتم شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
در این مراسم، ابوالفضل خلخالی به عنوان عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت، درباره ساختار قیمت‌گذاری خودرو و نقش هم‌‌افزایی در صنعت خودرو گفتگو کرد و در پایان، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

در حاشیه این مراسم نیز از پوستر نخستین دوره نمایشگاه خدمات کسب و کار ایران با حضور علیرضا شاه‌میرزایی معاون تجارت و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت رونمایی شد.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا