مکمل بنزین
گوناگونخبر

کانسپت چشمگیر چری معرفی شد، پیش‌نمایش طراحی آینده محصولات این برند

چری از کانسپت جذابی بنام ژن پرده‌برداری کرده است که به‌منظور نمایش زبان طراحی آینده این شرکت ساخته شده است. ژن یک شاسی‌بلند بزرگ با نمای بیرونی آینده‌نگر است که ویژگی‌های کلاسیک و سبک قدیمی هم در آن دیده می‌شود. قسمت جلویی این کانسپت ممکن است اولین جایی باشد که به لطف نوارهای LED پهن و لوگوی چراغ‌دار چری، جلب‌توجه می‌کند. دورتادور این چراغ‌ها را هم یک پانل مشکی براق احاطه کرده است که کمی حال و هوای شخصیت فیلم پلیس آهنی را به خودرو بخشیده است.

در سپس جلوی کانسپت ژن یک اسپلیتر آئرودینامیکی چشمگیری دیده می‌شود درحالی‌که در پروفیل جانبی خودرو هم عناصر طراحی جسورانه‌ای به چشم می‌خورد. به‌عنوان‌مثال، گلگیرهای جلو کمی نسبت به درهای جلو بیرون زده‌اند و زه کرومی پهنی در پایین درها کار شده است. رینگ‌های مشکی و سفید با طراحی منحصربه‌فرد هم موجب جذاب‌تر شدن نمای این قسمت شده‌اند. بدنه کانسپت ژن با رنگ نقره‌ای مات رنگ‌آمیزی شده اما سقف و ستون‌ها مشکی براق هستند. طراحان چری همچنین طراحی جسورانه‌ای را برای گلگیرهای عقب و ستون‌های C پهن خودرو در نظر گرفته‌اند. در عقب کانسپت ژن هم شاهد نمایی مشابه جلو با چراغ‌های افقی پهن در یک پانل مشکی‌رنگ هستیم.

این کانسپت همچنین به یک اسکیت بورد و الکتریکی و دو هواپیمای بدون سرنشین هم مجهز است که می‌توانند با خودرو هماهنگ شوند. داخل کانسپت ژن هم بسیار قابل‌توجه است. در حالت استاندارد که Real نام دارد، راننده می‌توان از غربیلک فرمان آینده‌نگر خودرو برای هدایت آن استفاده کند اما زمانی که خودرو در حالت Meta قرار گیرد، فرمان جمع می‌شود، صندلی‌ها در حالت خوابیده قرار می‌گیرند و خودرو از طریق سیستم خودران کنترل می‌شود.

کانسپت ژن با 5 متر طول، 2 متر عرض و 1.75 متر ارتفاع خودروی بسیار بزرگی است ولی فقط ظرفیت حمل چهار نفر را دارد. درهای خودرو مشابه رولزرویس عکس یکدیگر باز می‌شوند و در داخل صندلی‌ها از قابلیت کشویی و چرخش برخوردار هستند. در اینجا همچنین یک نمایشگر منحنی بزرگ 27 اینچی هم وجود دارد. قوای محرکه این کانسپت از نوع الکتریکی است و انرژی آن از طریق خورشید تأمین می‌شود. این کانسپت اما علاوه بر زبان طراحی آینده چری، تکنولوژی‌های آینده مثل اتصال هوشمند و رانندگی خودکار را هم به نمایش درآورده و آخرین دستاوردهای توسعه چری را نشان می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا