مکمل بنزین
گوناگونخبر

فیس‌لیفت سدان 550 میلیون تومانی نیسان ورسا معرفی شد

نیسان سدان ارزان‌قیمت ورسا را برای مدل 2023 فیس‌لیفت کرده است. مهم‌ترین تغییر ظاهری این خودرو نمای جلویی جدید آن است. در اینجا جلوپنجره V-Motion نیسان عریض‌تر شده و زیر چراغ‌های جلو نیز تریم‌های کرومی کار شده است. همچنین حالا قاب کرومی که لوگوی شرکت را از دیگر قسمت‌های جلوپنجره جدا می‌کرد هم حذف شده است. در طراحی سپر نیز تغییراتی صورت گرفته و لوگوی جدید و ساده‌تر نیسان جایگزین نمونه قبلی شده است.

ورسا در سه تیپ S، SV و SR به بازار عرضه می‌شود که تیپ S در داخل و تجهیزات به‌روزرسانی مستقیمی را تجربه نکرده است اما نیسان پکیج S پلاس را برای آن ارائه کرده است که اپل کارپلی، اندروید اتو، صندلی‌های تاشوی عقب و رینگ‌های 16 اینچی آلیاژی را به همراه دارد. تجهیزات استاندارد ورسا S نیز شامل نمایشگر لمسی 7 اینچی، سه پورت USB و سیستم ورود بدون کلید می‌شود.

تیپ میانی SV اما در داخل به کنسول میانی با زیر آرنجی، پد شارژر بی‌سیم گوشی و رنگ داخلی جدید مجهز شده است. در تیپ SR نیز علاوه بر موارد مذکور، نمایشگر بزرگ‌تر 8 اینچی، کروز کنترل هوشمند، کنترل تهویه خودکار و خدمات اتصالی هم ارائه می‌شود. نیسان همچنین به لیست رنگ‌های تیپ‌های SV و SR رنگ جدید خاکستری را اضافه کرده و برای تیپ SR نیز رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی جدیدی را در نظر گرفته است.

تجهیزات ایمنی استاندارد ورسا در تمام تیپ‌ها شامل ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده، نوربالای خودکار، ترمز خودکار عقب و هشدار خروج از خط می‌شود درحالی‌که هشدار نقاط کور و هشدار ترافیک عقب هم قابل سفارش خواهد بود. زیر کاپوت این سدان اقتصادی ژاپنی همچنان همان پیشرانه 1.6 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی قرار گرفته که هیچ تغییری را برای مدل 2023 تجربه نکرده و کماکان همان 122 اسب بخار قدرت و 154 نیوتن متر گشتاور قبل را تولید می‌کند.

تیپ پایه S به‌صورت استاندارد با گیربکس پنج سرعته دستی عرضه می‌شود اما گیربکس اتوماتیک CVT هم برای آن قابل سفارش است درحالی‌که تیپ‌های SV و SR به‌صورت استاندارد به این گیربکس اتوماتیک مجهز هستند. فیس‌لیفت نیسان ورسا اواخر پاییز برای فروش ارائه خواهد شد و قیمت آن‌هم در همان زمان اعلام می‌شود اما قیمت نسخه کنونی این خودرو از 16,670 دلار معادل حدود 550 میلیون تومان آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا