مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌هاخبر

رونمایی از اولین مینی ون اینرودز مسافربر بهمن موتور در نمایشگاه بین المللی حمل و نقل

دیروز (پنچ شنبه ۲۸ مهر ) اولین مینی ون اینرودز مسافربر تکمیل و بلافاصله راهی نمایشگاه خدمات و حمل نقل شهری در مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب شد. در نشست خبری که با محوریت محصولات جدید گروه بهمن برگزار شد، بیوک علیمرادلو به عنوان مدیرعامل گروه بهمن و مدیران عامل مجموعه های بهمن دیزل، سیبا موتور، آسنا و ایران دوچرخ نیز حضور داشتند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

علیمردالو در خصوص ون اینرودز مسافبری اظهار داشت: این محصول با ظرفیت فعلی 8 + 1 مسافر نیازهای جا به جایی داخل شهری را به راحتی پاسخگو خواهد بود. حتی این محصول می تواند با کاهش یک صندلی فضای بهتری را در اختیار مسافرین قرار دهد. وی ادامه داد که سازمان تاکسیرانی هم اکنون در حال کار بر روی این ون برای ورود به ناوگان تاکسیرانی است. همچنین مدیرعامل بهمن اعلام داشت که تولید این ون مسافربر با مشاکرت و همراهی سازمان تاکسیرانی بوده تا بتواند نیاز آنها را به طور کامل برطرف کند.

در این نشست خبری که در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار شد، علیمرادلو توضیحاتی نیز در خصوص شرایط شرکت‌های زیرمجموعه گروه بهمن یعنی آسنا، بهمن دیزل، سیبا موتور و ایران دوچرخ داد. راه اندازی خط تولید اتوبوس های 15 متری در گروه آسنا، و رونمایی از اتوبوس 18 متری آسنا در نمایشگاه بعدی خودرو از مهمترین اطلاعات در خصوص شرکت آسنا بود.

ون مسافر بر اینرودز:

اولین مینی ون ۸ نفره اینرودز در خط تولید بهمن موتور تکمیل و برای اولین بار در غرفه گروه بهمن در هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

حضور این مینی ون در کنار سایر محصولات بهمن موتور با استقبال بازدیدکنندگان و مسوولان شهرداری قرار گرفت و بنا به گفته مسئولین شرکت بهمن موتور به زودی شاهد ورود این محصول به ناوگان حمل و نقل مسافربری خواهیم بود.

از جمله مشخصات ون اینرودز مسافربری می توان به موتور ۱۵۰۰ سی سی با خداکثر قدرت ۱۰۵ اسب بخار، گیربکس دستی، فرمان برقی، سیستم کنترل کشش و کمکی ترمز، سیستم تشخیص مانع فعال بهمن موتور و دو درب کشویی جهت سهولت تردد سرنشینان اشاره کرد.

 

ویدئو:

 

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. جلو پنجره این ماشین شبیه فورد ترانزیت یا فورد فیوژن 2006 می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا