مکمل بنزین
ماشین سنگینگزارشاخبار روز خودروخبرداخلی

نگاهی به محصولات فردا دیزل در یازدهمین دوره نمایشگاه خودرو اردبیل

یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی و البته رویداد کوچک خودرویی استان اردبیل، از روز گذشته مصادف با چهارم آبان‌ماه سال 1401 آغاز به کار کرد. در این دوره از نمایشگاه خودرو اردبیل، صرفا گروه خودروسازی فردا شرکت کرده و گویا این نمایشگاه بهانه‌ای برای رونمایی از خودرو FMC M4 در یکی از بزرگترین بازارهای محصولات خود بوده است.

اما یکی از زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی فردا، فردا دیزل است که تاکنون سه محصول را برای عرضه به بازار، معرفی کرده و با تمامی محصولات خود در یازدهمین دوره نمایشگاه خودرو اردبیل حاضر شده است.

کامیونت 6 تن فردا دیزل (چنگ لانگ L2)

کامیونت چنگ لانگ فردا دیزل مانند دیگر محصولات این گروه خودروسازی، با تغییر برند وارد ایران شده است. موتور این کامیونت با اتصال به گیربکس 6 سرعته دستی، توانایی تولید 140 اسب بخار، قدرت و 440 نیوتن متر، گشتاور را دارد.

کشنده سانی فردا دیزل

کشنده سانی فردا دیزل مانند دیگر محصولات این گروه خودروسازی، با تغییر برند وارد ایران شده است. موتور 12 لیتری این کشنده با اتصال به جعبه دنده 12+2 سرعته، توانایی تولید 520 اسب بخار قدرت را دارد.

لودر لووول فردا دیزل

لودر لووول فردا دیزل دارای موتور 6 سیلندر توربوشارژ بوده که به یک گیربکس برقی اتوماتیک ZF متصل شده است. براساس اعلام منابع، ظرفیت برداشت بار این لودر، حدود 5/5 تن می‌باشد.

شرایط فروش محصولات فوق ویژه نمایشگاه خودرو برقرار است

آن دسته از افرادی که قصد بازدید از این نمایشگاه را دارند، می‌توانند از ساعت 15 الی 21 طی مورخ 4 الی 6 آبان ماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی حضور به عمل بیاورند. لازم به ذکر است که نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته اردبیل در ساحل جنوبی دریاچه شورابیل، محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی این استان برگزار می‌شود.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا