مکمل بنزین
گوناگونخبر

هایما 8S، پایان دی ماه در خیابان‌های کشور!

بیژن زاهدی فرد در آیین آغاز تولید انبوه هایما 8s با اشاره به زمان ارایه این محصول به مشتریان عنوان کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در دی ماه امسال این محصول روانه بازار خواهد شد.
زاهدی فرد ضمن قدردانی از حمایت های اعضای هیات مدیره و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در جهت ارتقا و پیشرفت سایت خراسان گفت: شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان تنها تولید کننده خودروهای شاسی بلند این گروه صنعتی سعی بر این دارد تا با ارایه محصولات متنوع رضایت مشتریان را جلب کند.
وی افزود: بیش از ۲۰ درصد از تولیدات گروه صنعتی در اختیار شرکت ایران خودرو خراسان قرار دارد که به دنبال افزایش این میزان هستیم.
زاهدی فرد نوید تولید یک محصول شاسی بلند جدید تا پایان سال جاری را داد و گفت: خودرو هایما 7X خودرویی با ظرفیت هفت نفر، تا پایان سال جاری به مرحله تولید خواهد رسید.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. اگه با قیمت ۸۰۰ میلیون باشه واقعا،فوق العاده ست،چون هم موتور بسیار قوی داره هم آپشن هاش و صد البته رخ زیبا و خشنی هم داره

  2. سلام ، منظور از این خبر این هست که دی ماه شرایط فروش این خودرو اعلام میشه ، یا اینکه زود تر شرایط فروش 8S اعلام میشه ؟

  3. عمر برند هایما حتی ۲۰ سال هم نمیشه!خجالت آوره وابستگی قدیمی ترین مثلا خودروساز خاورمیانه به این شرکت بی سابقه و نو رسیده!!!

    1. درسته،ماشین فقط سوناتا ۲۰۲۲ اونم مدل DF ش،بقیه همه سوسول بازین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا