مکمل بنزین
گوناگونخبر

خوش‌قولی و تحویل زودتر از موعد R3 توسط راین خودرو

شهریور ماه سال جاری، راین خودرو برای اولین بار محصول جدید خود با نام R3 را معرفی کرد. R3 یک کراس هاچ بک یا بهتربگوییم یک مینی MPV محصولی کمپانی مادر یعنی چانگان چین است که در سال 2010 با نام CX20 معرفی و سپس درسال 2013 فیس لیفت آن عرضه شد.

اما راین خودرو این محصول جدید خود را با قیمت 449 میلیون تومان وارد بازار کرده و پیش فروش آن را در شهریور ماه آغاز کرد.

این خودرو که ارزانترین خودروی چینی بازار لقب گرفته بود، با استقبال مناسبی روبرو شد. اما طبق آخرین اطلاعات ارائه شده از سوی راین خودرو، تحویل R3 زودتر از موعد اعلام شده این شرکت آغاز شده است و خریداران این محصول، پیش از فرارسیدن موعد قانونی ذکر شده در قرار داد، خودروی خریداری شده خود را از راین خودرو تحویل گرفته اند که این موضوع در شرایط فعلی بازار خودروی کشور، می‌تواند برگ برنده و پوئن مثبتی برای این خودروساز کرمانی باشد.

راین R3 با گارانتی 3 ساله یا 60 هزار کیلومتری از سوی تولید کننده عرضه شده و به زودی شرایط فروش مرحله دوم این محصول نیز اعلام خواهد شد.

تجهیزات راین R3

راین تیپ فول R3 را برای عرضه در کشورمان انتخاب کرده و لیست تجهیزات آن را شامل دو ایربگ، سیستم پایش باد تایرها، ترمز ABS و EBD، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، نمایشگر 9 اینچی لمسی با سیستم‌عامل اندروید، پورت USB، وای فای و ناوبری، مانیتور راننده برای نمایش اطلاعات رانندگی، آینه‌های جانبی برقی، دی‌لایت LED، دکمه‌های کنترلی روی غربیلک فرمان، سانروف برقی با تنظیم دو حالته، دوربین دید عقب، سنسور دنده‌عقب، سیستم تهویه مطبوع، تنظیم چهار جهته دستی صندلی راننده، بلوتوث برای اتصال گوشی هوشمند اعلام کرده است که برای این رده قیمتی و در مقایسه با رقبا قابل‌قبول به نظر می‌رسد.

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا