مکمل بنزین
رپورتاژ

بهترین هتل ها برای ماشین بازها

بدیهی است که هر فردی برای رزرو هتل معیارهای مشخصی دارد! برخی فقط به قیمت هتل توجه دارند و دسته‌ای دیگر به کیفیت خدمات و امکانات. در همین میان افرادی وجود دارند که معیارهایشان برای رزرو هتل با بقیه فرق دارد! مثلا این معیار برای ماشین بازها، می‌تواند وجود یک ماشین کلاسیک یا مدرن زیبا در هتل یا رزرو یک اقامتگاه با سبک اتومبیل‌های شیک باشد! اگر مشتاق خواندن این مقاله باشید، احتمالا شما هم یکی از این افراد هستید! پس بیشتر از این منتظرتان نمی‌گذاریم و به سراغ معرفی هتل‌هایی برای اقامت ماشین بازها می‌رویم…

هتل 8 سیلندر در آلمان

 

Hotel V8–Motor World  در حومه شهر اشتوتگارت قرار داشته و یک هتل بزرگ و زیبا برای ماشین بازها است. از سبک تختخواب‌ها گرفته تا ورودی هتل با اتومبیل‌های بسیار زیبا طراحی و دکوراسیون شده تا شما را سر ذوق بیاورد. می‌توان گفت در تمام قسمت‌های هتل خودروهای واقعی اعم از کلاسیک و اسپرت به چشم می‌خورد.

حتی از ماکت‌های ریز و درشت و نمادهایی که به دنیای خودرو مربوط می‌شوند استفاده شده تا فضایی ایده‌آل برای اقامت ماشین‌بازها فراهم شود. جالب است بدانید هر کدام از اتاق‌های هتل نماد یک اتومبیل بوده و لوازم همان خودرو را می‌توانید در این فضا ببینید! علاوه بر این‌ها برای رفاه حال مسافران یک بازارچه کوچک و چند رستوران زیبا نیز در هتل 8 سیلندر وجود دارد.

هتل Tremezzo، دریاچه کومو، ایتالیا

 

هتل ترمزو ایتالیا

هتل ترمزو ایتالیا در ساحل غربی دریاچه کومو یکی از بهترین هتل ها برای ماشین‌بازها است. این هتل بزرگ در سال ۱۹۱۰ ساخته شده و در همان زمان نیز یک مقصد توریستی محبوب بین گردشگران بود. هتل ترمزو دارای سه رستوران با ویژگی‌ها و سبک قرون قدیمی، سه استخر شنا، یک مرکز ورزشی مجهز، پارک به همراه زمین بازی تنیس و مسیرهای پیاده روی است. جزئیات این هتل از معماری گرفته تا وجود گل‌های تازه و خوشبو در هر اتاق زیبایی خاصی دارد و محیطی امن و آرام برای اقامت را فراهم آورده است.

هتل  Cannery Pier، آستوریا، آمریکا

هتل Cannery Pier

اگر دوست دارید یک شورولت سال 1958 را ببینید رزرو هتل Cannery Pier را به شما پیشنهاد می‌کنیم. همچنین اگر از آبگرم لذت می‌برید باید شبی را میهمان این هتل زیبا شوید. در این مجموعه 3 اتاق درمان برای خدمات اسپا وجود دارد. این خدمات شامل ماساژ بافت عمیق، ماساژ با سنگ داغ، ماساژ سوئدی و صورت است.

علاوه بر این هتل Cannery Pier دارای باشگاه تناسب اندام به صورت 24 ساعته، صبحانه رایگان، اینترنت وای فای رایگان، سالن ورزش، تهویه مطبوع، سونا، وان آبگرم، مرکز تجاری 24 ساعته، خدمات تور، انبار چمدان، کرایه دوچرخه، تراس، پذیرش 24 ساعته، گاوصندوق و… است. از طرفی این هتل زیبا دارای اتاق‌های راحتی است که نمونه آنها سوئیت بزرگ یک خوابه، خانه خلبانی با بالکن و نمای رودخانه، اتاق لوکس، اتاق ملکه و سوئیت با آشپزخانه کوچک است. این اتاق‌ها دارای امکاناتی مانند حمام خصوصی، دوش مجزا، اتاق نشیمن مجلل و زیبا، کانال‌های تلویزیونی و… هستند.

هتل Amansara کامبوج

هتل Amansara کامبوج

آمانسرا که زمانی محل اقامت مهمانان پادشاه سیهانوک بود، شاهکاری از معماری خمرهای جدید دهه 1960 است که تنها ده دقیقه از ورودی سایت میراث جهانی یونسکو آنگکور وات کامبوج فاصله دارد. باغی زیبا، آبگرم و استخر شنا، تنها بخشی از امکانات لوکس هتل آمانسرا کامبوج است. این هتل زیبا یکی از بهترین اقامتگاه‌ها برای ماشین بازها است؛ چون میهمانان می‌توانند مسیر فرودگاه بین المللی سیم ریپ تا هتل را با یک لیموزین بنز 1964 طی کنند! توجه داشته باشید انتقال خودرو با ناوگان دو لیموزین قدیمی مرسدس بنز آمانسرا رایگان است.

واحدهای اقامتی هتل آمانسرا بسیار شیک هستند که نظیر آنها سوئیت استخر با اتاق خواب و اتاق نشیمن به همراه استخر خصوصی در قسمت حیاط، سوئیت حیاط هتل آمانسرا با اتاق خواب و فضای نشیمن امروزی به همراه در اختیار داشتن یک باغ بزرگ در قسمت حیاط و سوئیت‌هایی که با یک حیاط خصوصی کوچک ارائه می‌شوند.

معمولا اتاق خواب و نشیمن این هتل بسیار زیبا بوده که به حمامی پر نور با وان جزیره‌ای ختم می‌شود. درها و پنجره‌های تمام شیشه، فضایی زیبا را به نمایش گذاشته‌اند. در حیاط این سوئیت‌ها می‌توانید آفتاب بگیرید یا روی صندلی‌های مدرنی که برای استراحت تعبیه شده، ریلکس کنید. همچنین اکثر این سوئیت‌ها دارای استخر خصوصی بسیار شیک و تمیز است.

توجه داشته باشید این هتل مجلل و زیبا دارای بهترین رستوران‌ها با سرآشپزهای حرفه‌ای است. انواع فضاهای لوکس و مدرن آماده پذیرایی از میهمانان گرامی هستند. اولین رستوران هتل آمانسرا کامبوج، رستوران دایره‌ای شکل بوده که به دو تراس باز می‌شود؛ یکی از آنها مشرف به چمن‌های سرسبز و دیگری به استخر اصلی هتل راه دارد. منوی تمام روز این رستوران شیک شامل غذاهای سنتی خمر و غذاهای غربی است. مهمانان می‌توانند از کیک‌های لذیذ تازه در این محیط نهایت لذت را ببرند.

اگر دوست دارید در یک فضای عرفانی و سنتی غذا بخورید باید خانه روستایی خمر آمانسارا را امتحان کنید! این خانه در باغی در محوطه میراث جهانی انگکور وات قرار گرفته است. خانه‌ای سنتی است که مشرف به مخزن سلطنتی قرن دهمی سره سرنگ است. محیطی الهام‌بخش برای صبحانه‌های لذیذ و مقوی بعد از ماجراجویی‌های روزانه!

علاوه بر این دو رستوران، هتل آمانسرا کامبوج دارای یک رستوران روف گاردن در قسمت پشت بام است. رستوران بام هتل فضایی آرام بوده که توسط درختان جنگلی احاطه شده است. این رستوران مکانی فصلی برای میل کردن انواع نوشیدنی،‌ کوکتل‌های متنوع و شام‌های مخصوص است. ناگفته نماند این فضا جان می‌دهد برای یوگا؛ به ویژه هنگام طلوع خورشید.

امکانات هتل آمانسرا کامبوج شامل آبگرم و چهار اتاق درمان که هر کدام با حمام بخار و دوش مجزا هستند. در این فضا برای درمان‌ از تکنیک‌های سنتی کامبوج و محصولات طبیعی برای مراقبت از پوست استفاده می‌شود. علاوه بر این هتل آمانسرا دارای یک استودیو اختصاصی یوگا، یک مرکز تناسب اندام و دو استخر شنا بسیار لوکس است.

هتل Binion’s Gambling Hall لاس وگاس

میهمانان این هتل می‌توانند با لیموزین کادیلاک 1962 در لاس وگاس گردش کنند! فقط ماشین بازها می‌دانند که این اتومبیل یکی از معدود مدل‌های 696 است. هتل Binion’s Gambling  نزدیک تالار شهر لاس وگاس قرار داشته و اشراف خوبی به کتابخانه لاس وگاس دارد. این هتل نه‌تنها یک اقامتگاه برای استراحت؛ بلکه یک مجموعه بزرگ برای تفریح بوده که دارای رستوران و استخر فصلی در فضای باز است.

امکانات دیگر هتل Binion’s Gambling عبارتند از اتاق کنفرانس، پارکینگ رایگان، تهویه مطبوع، خدمات چک اوت 24 ساعته، اینترنت وای فای، دستگاه خودپرداز، پذیرش 24 ساعته، اتاق‌ برای غیر سیگاری‌ها، قهوه و چای، رستوران، استخر، خدمات تور، سالن کنفرانس، انبار چمدان، خشکشویی، صندوق امانات و… است. اتاق‌های هتل نیز بسیار متنوع و راحت بوده و دارای تمام امکانات رفاهی مدرن است؛ نمونه آنها تلویزیون کابلی و ماهواره‌ای، رادیو، خط تلفن مستقیم، امکان سفارش چای و قهوه، حمام اختصاصی با دوش، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش برای هر اتاق، سرویس اتاق، تلویزیون، سشوار و تلفن است.

 

حالا که با بهترین هتل ها برای اقامت ماشین بازها آشنا شدید، می‌توانید برای رزرو هتل ارزان اقدام کنید. این هتل ها حتما مکانی جذاب برای شما خواهد بود؛ بخصوص اینکه بسیار مجلل و مدرن هستند. علاوه بر این اکثر این هتل ها دارای اتاق‌هایی راحت با امکانات و خدمات عالی برای عاشقان اتومبیل‌های کلاسیک است.

 

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا