مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌ها

پیکاپ آمیکو آسنا جدید رونمایی شد

صبح امروز و در جریان نمایشگاه صنعت حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته، گروه صنعتی ارس خودرو دیزل یا آمیکو از جدیدترین پیکاپ نسل جدید خود رونمایی کرد.

در ابتدای این مراسم صمد زاده مدیر تحقیق و توسعه آمیکو، در خصوص نسل جدید این پیکاپ گفت: شاسی قدرتمند آسنا توسط شرکت آمیکو تولید شده و قابلیت کنترل ضربه در هنگام تصادف را دارد. پیشرانه این محصول با 218 اسب بخار قدرتو 230 نیوتن متر گشتاور می‌تواند لذت رانندگی را به راننده هدیه کند.

وی افزود که موتور آسنای جدید میتسوبیشی 4k22 بوده و با بهره گیری از سیستم توربوشارژ و تکنولوژی Mivec می‌تواند به کنترل سوپاپ های دود و هوا پرداخته و باعث افزایش بازده موتور شود.

صمد زاده ضمن اشاره به قدرت این محصول افزود: ظرفیت بار این پیکاپ برابر با 3.2 تن بوده و این محصول با گیربکس دستی 6 دنده می‌تواند مورد استقبال آفرود بازان قرار گیرد. وجود سنسور ESP، چهار چرخ دیسک و ترمزهای ضد قفل با سیستم های ABS و EBD ایمنی این محصول را نیز تامین میکند.

قیمت آسنا جدید:

ترکی، مدیرفروش آمیکو در خصوص قیمت این محصول گفت: آسنای جدید با قیمت 1 میلیارد و 100 میلیون تومان (بدون مالیات) در نمایشگاه به فروش خواهد رسید.

گفتنی است آسنای جدید با رنگ های جذاب قرمز، بادمجانی، سبز، سفید، مشکی و آبی تولید شده و به فروش خواهد رسید.

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سه تا سوال،اول پس چه خبر از اون وانت شبیه شوی سلورادو که امیکو تو اون نمایگاه خودرو قدیم رونمایی کرده بود،دوم ایا مدل توربو اتومات اسنا که لیمیتد ادیشن بود باز تولیدش شروع میشه چون به جز جک تی هشت دومین پیکاپ چینی توربویی بود که موتور و دیفرانسیل وگیربکسش هماهنگ بود و شتاب خوبی داشت،سوم هم اینکه آیا این داشبورد و فضای داخلی رو برای مدل تنفس طبیعی هم اجرا میکنند تا اون نسخه هم از اون فضای داخلی افتضاح و جا پای جلو کم و طراحی قدیمی و متریال نا مناسب نجات پیدا کنه و ارزش خریدش بهتر بشه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا