مکمل بنزین
اخبار روز خودروبرگزیده‌هاخبرشرایط فروش

شرایط فروش اقساطی محصولات کرمان موتور ویژه مرداد 1402 اعلام شد

براساس آخرین اخبار، شرکت کرمان موتور قصد دارد تا از مورخ 7 مرداد 1402 الی 14 مرداد فروش  اقساطی 4 محصول کی ام سی J7، جک S5 نیوفیس، جک J4 و KMC K7 را با قیمت مصوب و قطعی ویژه ثبت نام کنندگان مرحله دوم سامانه یکپارچه برگزار کند.

در این طرح فروش اقساطی که مربوط به دوره دوم ثبت نام متقاضیان در سامانه یکپارچه است، این‌طور که در بخشنامه ذکر گردیده، محاسبه و پرداخت اقساط بصورت هر سه ماه یک‌بار بوده که برای همین هم از ثبت‌نام کنندگان، چک دریافت خواهد شد. البته قبل از انتخاب مراحل و اقساط بندی، باید در ابتدا پیش پرداخت تعیین شده برای هر خودرو را پرداخت کنند که مجاز به ثبت‌نام باشند.

قیمت مصوب هر 4 خودرو، قیمت‌های اعلامی شورای رقابت خواهد بود. هر 4 محصول کرمان موتور در اقساط 18، 24 و 30 ماهه تحویل مشتریان خواهد شد.

لازم به ذکر است که مدل سال تمامی خودروهای موجود در این طرح فروش نیز براساس سال 1402 خواهد بود. سند خودرو نیز تا پایان پرداخت اقساط، در نزد شرکت خواهد ماند. البته بهتر است بدانید که از سود مشارکت و سود انصراف خبری نیست؛ ولی درصورت تاخیر در تحویل خودرو، 3 درصد سود تاخیر به صورت ماهیانه به مشتریان پرداخت خواهد شد.

تصاویر بخشنامه ها

 

فروش قسطی J4
jac j4
فروش قسطی J7
جک جی 7
فروش قسطی K7
JAC K7
فروش قسطی S5
JAC S5

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. چقدر بالاس قصدهاش
    فقط پولدارها میتونن بخرن ما همچنان باید خواب ماشین صفر رو بیینیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا