مکمل بنزین
خبرداخلی

مشکل تولید برلیانس کراس نیز به مشکلات خانواده رنو اضافه شد!

گروه خودروسازی سایپا شاید یکی از بدشانس‌ترین شرکت‌های خودروساز کشورمان است که در ماه‌های اخیر علیرغم وضعیت خوبی که در تولید محصولات خانواده پراید دارد! اما در تولید خودروهای خارجی خود عملا به مشکل و بحران عجیبی برخورد کرده است که از خانواده رنو شروع شده و با سیتروئن C3 ادامه پیدا کرد و حالا به محصولات برلیانس این شرکت ختم شده است که به تازگی اطلاعیه تغییر سفارش مشتریان این شرکت توسط سایپا صادر شده است.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای برای مشتریان محصول برلیانس خود اعلام کرد که متقاضیان دریافت این خودرو می‌توانند از خودروهای جایگزینی این شرکت استفاده کرده و مابه التفاوت را دریافت نمایند. این اتفاق درحالیست که با توجه به چینی بودن طرف قرارداد این شرکت به نظر می‌رسید که سایپا برای تولید این محصول مشکلی نداشته باشد ولی در حال حاضر شنیده‌ها از این شرکت حاکی از مشکلات بسیار زیاد پارس خودرو برای تولید این محصول است.

گروه سایپا تحویل خودرو سایپا خودروهای سایپاچند روز گذشته یکی از کاربران چرخان که خود را از قسمت بازرگانی سایپا معرفی کرده بود از نبود قطعه برای تولید برلیانس کراس خبر داده بود که پیگری‌های ما جواب متقنی نداشت ولی اطلاعیه امروز سایپا نشان می‌دهد که نبود قطعه برای خودروی مذکور جدی بوده و به احتمال فراوان برای تحویل خودروهای پیش فروش شده در ماه‌های آتی نیز مشکل خواهد داشت که در صورت عدم امکان تولید داخل قطعات مشکل دار، عملا بایستی شاهد تجمع خریداران این خودرو باشیم که به تجعات خانواده رنو و سیتروئن اضافه خواهند شد!

طبق اطلاعیه صادر شده توسط سایپا آن دسته از مشتریانی که دارای پذیرش آماده تخصیص هستند می‌توانند برای تسریع در روند دریافت خودروی خود از سری خانواده برلیانس این شرکت یعنی محصولاتی از قبیل H330 اتوماتیک و معمولی، H320 اتوماتیک و معمولی یا برلیانس H230 و H220 معمولی انتخاب کرده و خودروی جایگزین را دریافت نمایند.

چندی پیش این شرکت برای بعضی دیگر از خودروهای تولیدی خود طرح تبدیل را مطرح کرده بود که با اعتراض مشتریان مواجه شده بود!

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. مگه بین اچ 320 و کراس سی3 چه فرقی به جز روف ریل و فلاپ و دفیوزر و رینگ دارن که یکی شون تولید میشه و دومی نه یعنی اینقدر تویه تولید روف ریل و رینگ 16 مشکل دارن

  2. این که بجای کراس میخوان 320 یا 330و… بدن دلیلش اختلاف قیمت 10 ملیونی توبازار هست .
    فرض کنید فقط هزار دستگاه کراس تبدیل بشه …رقم نجومی 100میلیارد تومن . عدد کمی نیست .
    اگر بنا بر طرح تعویض باشه ،سایپا باید کتباً متعهد بشه که دیگه کراس تولید نمیکنه ”
    نه اینکه بعداز یکی دوماه مجدد شروع به تولید کنه و در بازار آزاد توسط عبر نمایندگیهاش به فروش برسونه .

    سوال اینجاست “””” چرا نمایندگیهای منتخب همین کراس رو با قیمت کف بازار باهر تعداد و هر رنگی که بخواهید موجود دارند …. مگر نه اینکه نمایندگیفروش یعنی فروشگاه عرضه محصولات یک شرکت ؟؟؟؟
    این تعدادی که تعهد دادند رو (تعهد معوق کراس فقط برج 5 هستش ) از نمایندگیهای خودشون تامین کنند .

    نیک که بنگری جز فریب کاری و تلکه کردن مصرف کننده چیز دیگه ای نیست ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا