مکمل بنزین
آموزشبرگزیده‌هاتماشاخانه

وقتی ماشینتو میبری تعمیرگاه؛ اینارو به مکانیک نگو (ویدئو اختصاصی)

هر راننده یا صاحب خودرویی، قطعا یک بار برای تعمیر ماشین یا سرویس خودروی خود به تعمیرگاه مراجعه کرده است.

اما خب این مراجعه به تعمیرگاه همیشه داستان خود را دارد. گاهی با یک مراجعه و سوال ساده در مورد یک ایراد خودرو، ممکن است نیاز شود چند روز از خودروی خود دست بکشید و آنرا در تعمیرگاه بگذارید و گاهی هم وقتی فکر میکنید ماشین شما خراب شده و باید میلیون‌ها تومان هزینه کنید؛ با سفت کردن یک پیچ مشکل شما حل شود!

آداب مراجعه به تعمیرگاه خودرو

اما خب مراجعه به تعمیرگاه و مکانیک هم آدابی دارد که شاید بد نباشد به آنها نگاهی بی‌اندازیم. از عدم دخالت در کار مکانیک تا موردهای دیگری که شاید برای شما جذاب باشد و دانستن آن به شما کمک کند. در یک ویدئوی کوتاه سعی کردیم تا به موضوعاتی اشاره کنیم که هنگام حضور در تعمیرگاه باید کمی آنها را بیشتر رعایت کنیم. گاهی رعایت همین چند نکته کوتاه در تعمیر خودرو و البته مواجهه با تعمیرکار خودروی شما، می تواند راهگشا بوده و خودروی شما را سریعتر از تعمیرگاه خارج کند!

البته، اگر شما هم موضوعی به ذهنتان میرسد که می‌توانید آنرا برای سایر کاربران شرح داده و به آگاهی آنها بی افزایید خوشحال می‌شویم که در قسمت کامنت‌ها آنرا با دیگران به اشتراک بگذارید.

به نظر شما، هنگام مراجعه به تعمیرگاه، چه چیزهایی را نباید به مکانیک بگوییم؟!

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

‫9 دیدگاه ها

    1. از ۱۰ممانیک به جرات میشه گفت ۹٫۵تاش کلاه بردارند ومیخوان تیغ بزنن.

  1. داداش این رانا شما چقدر مشکل داره که هی ازش فیلم میگیری؟!!!!!!!!!!
    خخخخ

  2. وقتی میریم مکانیکی نگیم این ماشین واسه خواهرمه یا واسه دوستمه. چون ممکنه مکانیک فکر کنه مشکل رو دقیق نمی دونیم.
    وقتی میریم مکانیکی نگیم یه جوری درستش کن ارزون در بیاد ، چون ممکنه قطعات خوبی رو پیشنهاد نکنه که بخریم و کار بذاره رو ماشین

    ممنون از نکات مفیدی که فرمودید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا