Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

سوبا؛ سر آغازی برای محصولات لوکس فردا موتورز

سوبا که در پارسی کهن معنی فردا را می دهد، حال به شاخه لوکس محصولات فردا موتورز اختصاص پیدا کرده و قرار است تا در آینده نزدیک اولین محصول سری سوبا، با نام FMC Suba M4 به بازار عرضه شود.
تبلیغات محیطی جدید فردا موتورز برای نشان لوکسش، با شعار « سوبا، فردای پارسیست » در سطح شهرها اکران شده و محصول سوبا M4 قرار است تا معرفی متفاوتی از لوکس بودن یک خودرو را برای مشتریان داشته باشد. این جز معدود دفعاتی است که یک خودروساز داخلی نامی پارسی و کهن را برای محصول و یا شاخه ای از محصولاتش انتخاب می کند. بسیاری از خودروسازان در شرایط فعلی از نام های ترکیبی و با ریشه غیر ایرانی استفاده می کنند.
محصولات سری سوبا فردا موتورز قرار است تا در جایگاه خودروهای لوکس مونتاژی به بازار عرضه شوند و کیفیت، راحتی، ایمنی و خدمات پس از فروش متفاوتی را در اختیار مشتریان بگذارند. محصول M4 اولین خودرو از سری سوبا است و در جایگاه یک خودروی خانوادگی لوکس و تشریفاتی به بازار می آید. در حال حاضر تولید آزمایشی سوبا M4 در کارخانه سمنان فردا موتورز آغاز شده و بزودی این خودروی 7 نفره به فروش می رسد.

FMC Suba M4 که یک خودروی 7 نفره استاندارد است، تنها محصولی به حساب می آید که ویژگی های لوکس و تشریفاتی را در قالب یک خودروی خانوادگی به مشتریان ارائه می دهد. این خودرو در کنار اینکه ویژگی هایی چون 195 اسب بخار قدرت، 285 نیوتن متر گشتاور، جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه و بیشترین فضای کاربردی سرنشینان را در میان رقبا دارد، تعریفی لوکس را با سوبا ارائه می دهد. در سوبا M4 سرنشینان ردیف دوم هم می توانند از تنظیم برقی صندلی ها، سردکن و گرمکن استفاده کنند و میز تاشویی را در جلوی خود داشته باشند. از سویی پشت سری سرنشینان ردیف دوم سوبا M4 از نوع فرست کلاس با قابلیت تنظیم زاویه عرضی است. همچنین سرنشینان ردیف سوم هم پنل تهویه مستقلی را دارند و ویژگی هایی مانند چرم کاری ردیف سوم، شارژر تلفن همراه و… هم در این بخش دیده می شود.

فردا موتورز در کنار اینکه محصولات سری سوبا را در جایگاه خودروی های لوکس به بازار عرضه می کند، برنامه دارد تا خدمات پس از فروش ویژه و VIP را برای مالکان این خودروها در نظر بگیرد.

5 دیدگاه
  1. Genius می گوید

    نامهای اصیل پارسی روی بنجلهای بی اصالت چینی نذارید که توهین به فرهنگ اصیل ایرانه

    1. سیدعلی سیدهاشمی می گوید

      سوبا نه اسم اصیل پارسی محسوب میشه و نه ام۴، خودرویی بنجل!

      1. genius می گوید

        آ سد علی جان M4 تو اروپا و امریکا و کره و ژاپن آیا بازار داره؟؟؟پس بنجلی بیش نیست

        1. سیدعلی سیدهاشمی می گوید

          ام۴ در خود چین مورد استقبال قرار گرفته. کشوری که واردات خودر‌و براش مجازه و هرخودرو خارجی رو می‌تونن بخرن. ثانیا این که گفته میشه بنجل نیست، در قیاس با سایر خودروهای بازار داخلیه. آقای مجهول‌الهویه

        2. . می گوید

          هاشمی چیزی بهش نگو که الان هزارتا لقب (ساندیسی،جیره خوار،و….) ردیف میکنه واست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.