مکمل بنزین
گوناگونگزارشبرگزیده‌ها

اعلام برنامه‌های جدید گروه خودروسازی فردا؛ از عرضه بورسی تا خدمت جدید هوم پلاس سرویس

صبح امروز در نشست خبری کوتاهی در نمایندگی مرکزی گروه خودروسازی فردا، محمدرضا آرین نژاد به عنوان معاونت برندینگ و بازاریابی فردا موتورز توضیحاتی در خصوص برنامه های آینده این گروه خودروسازی و عرضه محصولات فردا موتور در بورس کالا ارائه کرد.

آرین نژاد اعلام کرد که خودروی فردا T5 مراحل پذیرش در بورس کالا را طی نموده و به زودی اولین سری از این کراس اوور با قیمت 1 میلیارد و 260 میلیون تومان به عنوان پایه در بازار بورس عرضه می‌شود و به همین دلیل فعلا شرایط فروش خاصی از سوی فردا موتورز اعلام نشده و تمرکز بیشتر برای عرضه محصولات قبلی و جدید این کمپانی در بورس کالا است.

وی افزود: گروه فردا موتورز با راه اندازی سایت تولید بروجرد، ظرفیت اسمی تولید 160 هزار دستگاه در سال را دارد و در تلاش است تا از این ظرفیت بهترین استفاده ممکن را برده و محصولات مناسبی را با قیمت خوب در اختیار مشتریان قرار دهد.

کراس اوور FMC T5 یکی از کراس اوورهای فردا موتورز است که با بهره گیری از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر و جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک AT می تواند به میزان 156 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور را تولید کند.

T5 برخلاف بسیاری از خودروهای جدید چینی ظاهر ساده، منطقی و موقری دارد که شاید در نگاه اول خیلی هیجان‌انگیز به نظر نرسد اما در درازمدت دیرتر تکراری و قدیمی خواهد شد. البته دانگ‌فنگ در سال 2019 نسخه فیس‌لیفت این خودرو را معرفی کرد که دماغه آن بازطراحی شده و فرم چراغ‌ها مشابه زبان طراحی جدید محصولات رنو مثل کولئوس شده‌اند اما در چین همچنان نسخه پیش از فیس‌لیفت T5 عرضه می‌شود و فردا موتور هم برای مونتاژ همان نسخه قدیمی را انتخاب کرده است.

به‌طورکلی، ظاهر T5 با چراغ‌های جلویی که گرافیک داخلی آن‌ها مشابه محصولات لامبورگینی است به همراه جلوپنجره بزرگ و چراغ‌های عقب متصل‌به‌هم، حس و حالی اروپایی دارد و البته رگه‌های طراحی آسیایی نیز در برخی قسمت‌های آن مشاهده می‌شود.

بازدید از تعمیرگاه مرکزی

در پایان این نشست خبری، اصحاب رسانه از نمایندگی و تعمیرگاه مرکزی فردا موتور بازدید کرده و با روند تعمیر و ارائه خدمات فردا موتور به مشتریان آشنا شدند. استفاده از ابزار آلات مدرن، نیروی تعمیرگاهی زبده و خدمات سریع گروه خودروسازی فردا از مهمترین اقدامات تعمیرگاه مرکزی فردا موتورز برای مشتریان است.

 پلاس هوم سرویس؛ خدمت جدید فردا موتورز برای مشتریان Suba M4

اما یکی از خدمات جدید گروه فردا موتورز برای مشتریان خود، ارائه سرویس جدیدی به نام پلاس هوم سرویس است. این خدمات که فعلا فقط برای محصول لوکس Suba M4 در نظر گرفته است، می تواند خدمات سرویس در محل را برای مشتریان فراهم نماید.

در این سرویس، مشتریانی که اقدام به خودروی لوکس M4 نمایند، می توانند با بهره گیری از خط مجزای خدمات فردا موتورز، نسبت به ثبت درخواست تعمیر یا سرویس‌های دوره ای درب منزل را ثبت نمایند. این سیستم که در حال راه اندازی است، در ابتدای کار می تواند تا روزانه 15 سرویس را در هر شیفت انجام دهد. پلاس هوم سرویس در شروع کار در دو شیفت صبح و بعد از ظهر نسبت به انجام خدمات در محل اقدام به خدمات رسانی خواهد کرد.

طبق گفته مسئولین شرکت، این خدمات فعلا برای شهرهای تهران و اردبیل بوده و به زودی به کل کشور نیز خواهد رسید. احتمالا این سرویس در آینده ای نزدیک برای دیگر محصولات فردا موتورز نیز راه اندازی خواهد شد.

 

همچنین در شو روم مرکزی فردا موتورز نیز فرصتی شد تا از تولیدات فردا موتورز بازدیدی صورت گیرد.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. دروغگوی بزرگی بنام فردا موتور
    برج ۶ سال ۱۴۰۱ ثبت نام کردم، هنوز دعوتنامه ارسال نشده. در صورتی که تحویل چهار ماهه بوده……
    جواب نمایندگی: خدا رو شکر کنید شرکت جمع نکرده!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا