مکمل بنزین
موتور سیکلت - پلاس موتوگوناگونخبر

فروش موتورسیکلت‌های SWM توسط ایران دوچرخ!

در سومین نمایشگاه بین المللی موتورسیکلت، دوچرخه و اسکوتر تهران که در مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب تهران در حال برگزاری است، گروه صنعتی ایران دوچرخ به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه بهمن حضور دارد.

ایران دوچرخ در سال جاری، تقریبا در تمامی نمایشگاه‌هایی که گروه بهمن در آن شرکت داشته حضور پیدا کرده و محصولات خود را برای عموم به معرض نمایش گذاشته است.

اما سومین نمایشگاه موتورسیکلت تهران، با موضوع تخصصی آن باعث شده است که ایران دوچرخ با دستی پر وارد این نمایشگاه شود.

به گزارش چرخان به نقل از پلاس موتو، آرمان موسوی در مصاحبه ای با این رسانه عنوان کرد که این شرکت در سال آینده برنامه های زیادی برای عرضه محصولات جدید خود در حوزه موتورسیکلت، دوچرخه، دوچرخه برقی و اسکوتر دارد.

موسوی مدیرعامل ایران دوچرخ در خصوص محصولات این شرکت در نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه با 7 موتوربرقی، 2 مدل تریل و مدل‌های زیادی از اسکوتر حضور داریم. وی افزود: گروه ایران دوچرخ برای سال آینده برنامه های زیادی دارد ؛ عرضه 2 مدل تریل، یک موتور سیکلت خیابانی و البته چند مدل اسکوتر از مهمترین برنامه های این شرکت است.

همکاری ایران دوچرخ با SWM

نام برند SWM را با خودروهایی که سیف خودرو به بازار عرضه کرد میشناسیم. شاسی بلندهایی تقریبا زیبا با امکاناتی جذاب که خب شاید اگر با یک نماینده خوب و معتبر وارد بازار میشد، امروز حال و روز بهتری داشت.

اما برند SWM که در اصل برندی ایتالیایی به شمار می رود، سالهاست که توسط چینی ها خریداره شده و از ایتالیا فقط رنگ پرچم و اعتبارش بر روی این محصولات باقی مانده است. اما این برند در اصل یک تولید کننده قدیمی موتورسیلکت به شمار رفته و بیشتر آنرا با تولید موتورسیکلت ها می شناسند.

اما این روزها اخبار زیادی از این برند در ایران به گوش میرسد، از بازدید مدیران این کمپانی از مجموعه کرمان موتور، بم خودرو و … برای تولید و یا شاید مونتاژ مجدد محصولات سواری این برند گرفته تا آغاز عرضه موتورسیکلت‌های SWM توسط گروه بهمن و مجموعه ایران دو چرخ!

ارائه موتورسیکلت Varez – 125 از ایران دوچرخ

اما محصولی که گروه بهمن برای عرضه در بازار ایران انتخاب کرده است، موتورسیکلتی به نام Varez 125 است. این موتورسیکلت تک سیلندر 4 زمانه توان تولید 15 اسب بخار (11 کیلو وات) قدرت داشته و از یک گیربکس 6 سرعته نیز بهره می برد. وارز 125 دارای سیستم استارت الکتریکی و هندلی بوده و سیستم ترمز چرخ‌های جلو و عقب آن نیز دیسکی است. این موتورسیکلت ایتالیایی-چینی وزنی برابر 136 کیلوگرم داشته و باک بنزین آن ظرفیتی 13.5 لیتری دارد.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

‫21 دیدگاه ها

    1. عزیز دل ۱۳۵ نیست
      ۱۳،۵ هست
      اصلا بنویسه ۱۳۵ کل حجم موتور ۱۳۵ تا میشه اخه

    1. قیمت این موتور وارز۱۲۵ چنده؟ممنون میشم اگه پاسخ بدید‌

  1. درود وقت بخیر
    مدیریت محترمایران دوچرخه
    جناب آقای موسوی

    با کمال احترام . شرایطی را برای عرضه موتور جدید تدارک ببینید تا من که تقاضا کننده هستم توان خرید آنرا داشته باشم
    با وجود اینهنه موتور این دوچرخه نا آشناست .
    سپاس از توجه شما

  2. شرکت ایران دوچرخ متاسفانه در مورد ساپورت لوازم و خدمات پس از فروش خیلی ضعیف عمل کرده،من سال 97 ی تریل X2 ایردوکو صفر گرفتم،لوازمش اصلا گیر نمیاد و بعد از یک سال سواری به روغن سوزی افتاد،با کلی خرج ردش کردم رفت

  3. سلام
    کسی از شرایط فروش قسطی موتور کی وای اطلاع داره لطفا اگر کسی می‌دونه راهنمایی بفرمایید

  4. باعرض سلام اول اینکه دوس داشتم بدونم چه قیمته این موتور

    بین موتورایی که دیدم ظاهرو قدرت خوبی داشته که این دقتو تورنج خودش فقط تو بنلی دیدم و یه پیشنهاد دارم الان خارج از اینکه خودرو گرونه یه عده ای برای نموندن تو ترافیک ویا اینکه مثله من عشق موتوره میاد موتور میخره شرکتای وارد کننده و سازنده موتورم زیاده مهمتراز موتور برای رقابت تأمین قطعاته من به شخصه قبل از دیدن این موتور نظرم به na بود ولی هزینه موتور بالاس و اینکه تامین قطعات نداره ناخاسته یکی از محصولات بنلیو انتخاب کردم چون از قطعاتش خیالم راحته

    امیدوارم قیمت گذاریتون منصفانه باشه و قطعات موجود باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا