مکمل بنزین
ماشین سنگینگوناگون

فروش محصولات تجاری آرین پارس موتور در بورس کالا

به گزارش چرخان و به نقل از روابط عمومی شرکت آرین پارس موتور، این مجموعه در نظر دارد به زودی محصولات تجاری خود را در بورس کالا عرضه کند.

شرکت آرین دیزل

شرکت آرین دیزل نماینده انحصاری خودروهای تجاری سبک و سنگین شرکت جک موتورز در ایران را بر عهده دارد که با بهره گیری از با تجربه‌ترین متخصصان و محصولات با کیفیتی که ارائه میدهد توانسته به جایگاه فوق العاده‌ای در صنعت خودرو سازی دست پیدا کند.

به نحوی که بسیاری از افراد فعال در حوزه حمل و نقل برای انجام فعالیت‌هایی مانند حمل بار از این خودروها استفاده می‌کنند. شرکت آرین دیزل با تولید محصولاتی سازگار با اقلیم ایران، با قیمت مناسب، شرایط فروش نقدی و اقساطی و خدمات پس از فروش توانسته سهم مهمی در صنعت خودروسازی را به خود اختصاص دهد و یکی از بزرگترین رقبای کامیونت‌های اروپایی در ایران به شمار رود.

نگاهی به محصولات شرکت آرین دیزل

از مهمترین محصولات این شرکت می توان به محصولاتی چون کامیونت جک 6 تن، کامیونت جک 8.5 تن و کامیونت جک 9 تن اشاره کرد.

مشخصات SHACMOTO X5000

عاوه بر کامیونت‌های جک، شرکت آرین دیزل به تازگی از جدیدترین خودروی تجاری سنگین خود با عنوان کشنده شاکمن X5000 رونمایی کرده است که با برخورداری از توان موتور 520 اسب بخار، گشتاوری 2460 نیوتن متر و موتور کامنز که یکی از مرغوب‌ترین موتورهایی است که می‌توان برای ساخت خودروهای سنگین استفاده کرد، به محبوبیت خاصی در بین کامیون داران دست پیدا کرده است.

از امکانات رفاهی و ایمنی این کامیون می‌شود به مواردی چون سیستم کروز کنترل، سیستم ترمز اضطراری AEBS نمایشگر لمسی 10 اینچی، گرمکن صندلی راننده، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل لغزش، کولر درجا، ریتار در 5 مرحله ای هیدرولیک، سامانه هشدار انحراف از مسیر، سنسور باران، بررسی نقاط کور با دوربین 360 درجه تعلیق کابین با 4 بالن، مخازن رزرو باد آلومینیوم، چرخ پنجم با برند JOST، سیستم باد WABCO و… اشاره کرد.

برای اطلاع از جزئیات و آشنایی با مراحل خرید خودروها از بورس کالا به وب سایت ارین دیزل به نشانی ذیل مراجعه نمایید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا