مکمل بنزین
گوناگونخبر

هونگچی HS6، شاسی‌بلند لوکس ساخت چین با ظاهر چشمگیر

هونگچی که یک برند لوکس چینی است، به‌سرعت و یکی پس از دیگری محصولات جدیدی را معرفی می‌کند. جدیدترین محصول این شرکت شاسی‌بلندی بنام HS6 است که حالا تصاویر جدیدی از آن منتشر شده است. این خودرو یک شاسی‌بلند خانوادگی فول سایز سه ردیفه است که طراحی چشمگیری دارد. HS6 از جلوپنجره بزرگی با یازده خط عمودی بهره می‌برد که خط وسطی تا روی کاپوت کشیده شده و پرچم قرمز مشهور هونگچی روی آن کار شده است. چراغ‌های جلو هم دوقسمتی هستند و چراغ‌های بالایی به جلوپنجره متصل شده‌اند درحالی‌که چراغ‌های پایینی در طرفین سپر جای گرفته‌اند.

در پروفیل جانبی، روی گلگیر جلو یک‌تریم کرومی با پرچم قرمز دیگری دیده می‌شود. ستون D با سه خط کرومی هم یکی دیگر از ویژگی‌های قابل‌توجه در این قسمت است اما دستگیره درها برخلاف مد این روزها به‌صورت سنتی طراحی شده‌اند. در عقب شاهد چراغ‌های دودی هستیم که به هم متصل بوده و روی این قسمت یک نوار کرومی پهن کار شده است. در سپر نیز چهار سر اگزوز با تزئینات کرومی فراوان جلب‌توجه می‌کند. HS6 با 4,995 میلی‌متر طول، 1,960 میلی‌متر عرض و 1,760 میلی‌متر ارتفاع، شاسی‌بلند بزرگی است. فاصله محوری این ماشین هم 2,920 میلی‌متر و وزن آن 1920 کیلوگرم است.

پیشرانه هونگچی HS6

هونگچی HS6 با یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر بنزینی توربو ارائه می‌شود که 252 اسب بخار قدرت دارد. به گفته سازنده چینی، حداکثر سرعت این ماشین 210 کیلومتر بر ساعت است. نسخه‌های پایه شاسی‌بلند جدید هونگچی به‌صورت محرک جلو ارائه می‌شوند اما تیپ‌های بالایی به سامانه چهارچرخ محرک مجهز هستند. HS3 یک شاسی‌بلند سه ردیفه با شش یا هفت صندلی است اما نسخه دو ردیفه آن‌هم با چهار یا پنج صندلی هم ارائه خواهد شد که اولی نسخه‌ای مجلل با دو صندلی کاپیتانی در ردیف دوم است.

HS6 در سبد محصولات هونگچی بین مدل‌های HS5 و HS7 قرار خواهد گرفت. با عرضه این مدل جدید به بازار، خانواده شاسی‌بلندهای بنزینی هونگچی پنج عضو خواهد داشت که شامل HS3، SS5، HS6، HS7 و مدل عظیم LS7 می‌شود. اولین نمایش رسمی و عمومی این خودرو ماه آینده در نمایشگاه شانگهای 2023 صورت خواهد گرفت و مدت کوتاهی بعد راهی بازار چین خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا