Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

کمپانی رووی، کانسپت ویژن E را معرفی کرد

درست یک روز بعد از معرفی کانسپت ویژن E اشکودا، کمپانی چینی رووی یک محصول متفاوت اما با نام مشابه ویژن E را معرفی کرد. این کانسپت زیبا در سال ۲۰۱۸ راهی بازار خواهد شد. برای تفسیر طراحی این خودرو می‌توان از واژه‌هایی مانند بدنه عضلانی، طراحی جسورانه و منحصر به فرد استفاده نمود.

roewe-vision-e-9

جلوپنجره بزرگ این خودرو به‌نوعی زبان طراحی شرکت رووی را یدک می‌کشد. شانگهای برای کمپانی سایک که برند رووی به‌عنوان زیرمجموعه آن فعالیت می‌کند، بسیار اهمیت داشته و تاامروز حضور پررنگی در این نمایشگاه داشته است. کمپانی سایک سالها با GM آمریکا همکاری نموده و برند موفق MG نیز، زیرمجموعه این شرکت محسوب می‌شود.

داخل کابین ویژن E از هر خودروی چینی که تا به حال دیده‌اید بهتر طراحی شده و می‌توان آن را با بهترین‌های دنیا مقایسه کرد. در داخل این کابین یک صفحه نمایش لمسی بسیار با کیفیت قرار داده شده که ۱۴ اینچ ابعاد دارد. همچنین صفحه کیلومتر علاوه بر نمایش بر روی یک نمایشگر زیبا، بر روی شیشه نیز نمایش داده می شود. رووی می‌گوید شتاب صفر تا ۱۰۰ این کانسپت زیبا در کمتر از ۴ ثانیه خواهد بود و با یکبار شارژ ۵۰۰ کیلومتر را طی خواهد کرد اما جزئیات دیگری را منتشر نکرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.