Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

فیس‌لیفت هیوندای الانترا با چهره جدید معرفی شد

نسل کنونی هیوندای الانترا که در اوایل سال 2020 رونمایی شد، هنوز ظاهر مدرن و بروزی دارد اما بااین‌حال، هیوندای تصمیم به فیس‌لیفت آن گرفته است و حالا اولین تصاویر رسمی آن را با نام آوانته منتشر کرده است زیرا الانترا در کره جنوبی با نام آوانته عرضه می‌شود. تغییرات ظاهری این سدان کره‌ای بیشتر روی قسمت جلو متمرکز بوده و ظاهر جدی‌تر و سطح بالاتری به خودرو بخشیده است. در اینجا چراغ‌های جدیدی با طراحی افقی‌تر دیده می‌شود که از طریق یک خط کرومی باریکی به هم متصل شده‌اند.

همچنین جلوپنجره حالا باریک‌تر و از ورودی هوای پایین سپر جدا شده است. در طرفین سپر هم ورودی‌های هوای تزئینی اسپرت‌تری دیده می‌شود که توسط تریم‌های تزئینی مشکی‌رنگی احاطه شده‌اند. البته این تصاویر متعلق به نسخه معمولی الانترا هستند نه نسخه‌های اسپرت N-Line یا N و بنابراین جالب است که ببینیم هیوندای برای این نسخه‌های اسپرت چه چیزی را در نظر گرفته است.

پروفیل جانبی الانترا دست‌نخورده باقی‌مانده و همچنان خطوط تیز روی درها و رینگ‌های دورنگ دیده می‌شوند و در عقب هم چراغ‌های LED سراسری و درب صندوق بدون تغییر از نسخه پیش از فیس‌لیفت گرفته شده‌اند اما حالا سپر طراحی جدیدی پیدا کرده و قسمت مشکی‌رنگ آن بیشتر شده است. همچنین در اطراف دیفیوزر تزئینی خودرو هم تریم نقره‌ای‌رنگی دیده می‌شود.

داخل فیس‌لیفت هیوندای الانترا

در کابین خودرو هم چیز زیادی تغییر نکرده و هیوندای همان طرح نمایشگر دوگانه 10.25 اینچی را حفظ کرده است. تنها تغییر قابل‌مشاهده در اینجا تودوزی جدیدی است که روی صندلی‌ها، کنسول میانی و رو دری‌ها دیده می‌شود. البته فعلاً مشخص نیست که این تودوزی فقط برای بازار کره در نظر گرفته شده یا در بازارهای دیگر هم ارائه خواهد شد. مشخصات فنی فیس‌لیفت الانترا هم بعداً اعلام می‌شود زیرا این صرفاً یک پیش‌نمایش طراحی است. نسخه پیش از فیس‌لیفت این سدان کره‌ای با پیشرانه‌های بنزینی و هیبریدی به بازار عرضه می‌شود و نسخه اسپرت N را هم با پیشرانه قدرتمند ارائه می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.