مکمل بنزین
گوناگونخبر

عرضه گلف جدید با امکاناتی بالاتر!

مدل بسیار مشهور گلف درحال آماده سازی برای انجام اصلاحاتی در آن است، اما تا زمان وقوع این امر کمپانی فولکس واگن (VW) تمام تلاش خود را برای حفظ موقعیت بازار بکار می‎گیرد. به همین دلیل است که نمایندگی این کمپانی در بریتانیا تصمیم به جایگزینی مدل SE با یک نسخه جدید و افزودن چندین امکانات دیگر گرفته و قصد دارد از هزینه‎های آن بکاهد. این مدل جدید گلف به مدل همنام خود یعنی نسخه هاچ‎بک می‎پیوندد که در نوامبر سال 2015 روانه بازار شده بود.

قیمت مدل پیشین پنج در این خودرو 19،840 پوند بود، اما قیمت نسخه جدیدتر و کاربردی‎تر آن 22،045 پوند تعیین شده است. مدل جدید گلف دارای چرخ‎های دووِر 16 اینچی بوده و به تجهیزات استانداردی از جمله: چراغ مه‎شکن جلو، چراغ‎های آینه بغل، سنسورهای پارک و یک سیستم اطلاعات و سرگرمی جهت‎یابی 5/6 اینچی نیز مجهز است. این سیستم از رادیوی دیجیتال DAB و اتصال بلوتوث نیز پشتیبانی می‎کند. از آن مهم‎تر، این مدل دارای شیشه‎شوی استاندارد حرارتی برای کل شیشه جلو، شوینده‎ چراغ جلو، سیستم گرمایشی برای صندلی‎های جلو و آینه‎های الکتریک تاشو نیز هست. خبر خوب این است که شما فقط 100 پوند بیشتر برای مدل قدیمی پرداخت کرده و آپشن‎هایی به ارزش 1،975 پوند دریافت می‎کنید.

in567dex

بنا به گزارشات، درحال حاضر مدل‎های GTI، GTD، GTE، R و Alltrack در بریتانیا در وضعیت استاندارد بوده و مجهز به سیستم تهویه الکترونیک 2Zone هستند. به‎علاوه، گلف‎های مدل R دارای سیستم گرمایشی صندلی‎های جلو، سیستم اطلاعات و سرگرمی جهت‎یابی، شوینده‎های چراغ جلو و شیشه‎شورهای حرارتی شیشه جلو است.

مدل گلف اصلاح‎شده اکنون در سراسر بریتانیا در دسترس عموم قرار دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا