مکمل بنزین
گوناگونخبر

مخالفت رسمی دولت با شورای رقابت در افزایش قیمت خودروها!

از عصر چهارشنبه تا کنون هنوز میزان دقیق افزایش قیمت محصولات داخلی به طور دقیق اعلام نشده است. در این شرایط هرنهادی از این کار شانه خالی کرده و منتظر اعلام قیمت توسط نهاد دیگر مانده است!

موضوعی که با توجه به شرایط عجیب و غریب بازار خودرو در کشور، مشخص نیست چه ضرورتی دارد؟!

اما در تازه ترین اتفاق این حوزه، معاون اول رئیس جمهور، محمد مخبر در نامه ای خواستار تجدیدنظر در قیمت های اعلامی توسط شورای رقابت شد.

در این نامه مخبر رسما اعلام کرده است که اصلاح یکباره قیمت ها در شرایط فعلی مناسب نیست و باید در بحث قیمت گذاری خودرو تجدید نظر صورت گیرد.

وی در بخشی از این نامه عنوان کرده است که قیمت‌های پایه‌ای (کارخانه‌ای) ارائه شده در جلسه اخیر شورای رقابت افزایشی غیرمتعارف است و آثار تورمی دارد. مخبر ضمن اشاره به شرایط فعلی بازار خودرو تصریح کرده است که اصلاح یکباره قیمت ها در شرایط فعلی مناسب نیست، از شورای رقابت خواستاریم تا در تعامل با وزارت صنعت، معدن و تجارت به فوریت نسبت به تجدیدنظر در قیمت گذاری مذکور اقدام کند.

حال مشخص نیست که این رویه نامشخص در قیمتگذاری دستوری خودروهای داخلی تا کی ادامه خواهد داشت.

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. چه مسخره‌بازی راه انداختین به خدا
    مرگ یه بار شیون هم یه بار.
    دولت خیلی دلش میخواد کمک کنه واردات رو سرعت ببخشه.

  2. دقیقا مثل۲سال پیش شد اول دولت مخالفت کرد بعد از چند روز موافقتش رو اعلام کرد، در هر صورت من یکی که خیلی خیلی از این مخالفت دولت خوشحال شدم بهترین خبری که امسال شنیدم، خدا میدونه قیمت خودروها چقدر قرار بود اضافه بشه که صدای آقای مخبر در اومد و گفتن افزایش غیر متعارف نباید صورت بگیره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا