مکمل بنزین
گوناگونخبر

فولکس واگن 2016 دیون بیتل: تازه تر از قبل!

قبول دارید که نمیتوان به بیتل‌جویس فکر نکرد؟ بیتل‌دیون، بیتل‌دیون، بیتل‌دیون. شما برای نمایان شدن خودرو مجبورید 3 بار نام آن را بگویید. بیتل‌دیون از جمله ماشین‌هایی است که گمان نداشتم مرا خوشحال کند اما به‌طور جالبی مرا شگفت‌زده کرد. اصلا امکان دارد من یک بیتل‌دیون بخرم؟ نه، اما من برای مکان عمومی بیتل نمی‌خرم. آن‌ها فقط برای من نیستند. اما بیتل‌دیون برخی ویژگی‌های خوب و کیفیت بالایی دارد.

2016_beetle_dune_5737

قدرت موتور آن برای شتاب اولیه و به حرکت درآوردن این ماشین کوچک زیاد است. دلیل تغییرمکان گشتاور قدیمی انتقال مبدل اتوماتیک است و همچنین عدم وجود کلاچ دوگانه گیربکس در فولکس واگن، که بطور ملایم باعث افزایش سرعت می‌شود. افزایش سرعت ماشین بدون هیچ مشکل خاصی اتفاق می افتد، اما شما مجبورید برای اینکار  پدال را تا کف خودرو فشار دهید.

فرمان خودرو کمی شبیه لاستیک است و با فرمان لاغر چرخ‌ها مانند سیم احساس می‌شوند، شاید استفاده از لاستیک‌هایی با ضخامت بیشتر کمی از مشکلات احتمالی بکاهد. این خودرو ارتفاع بیشتری نسبت به سایر خودروهای بیتل دارد و همچنین بنظر می‌رسد که رانندگی با آن نیز نرم‌تر است.

2016_beetle_dune_5754

طرح رنگ سیاه و طلایی دیون جلوه بسیار خاصی در زیر نور آفتاب دارد. شرکت فولکس واگن اذعان دارد در فصل بهار شاید نسخه جدیدی از خودرو را وارد بازارهای جهانی کند. برخی از ساده ترین امکانات این خودرو عبارتند از: سان‌روف- کنترل اتوماتیک شرایط آب‌و‌هوا- سیستم دسترسی بدون کلید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا