مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

تصاویر لو رفته از کتابچه راهنمای رنو فلوئنس جدید و یا مگان سدان!

2017-renault-fluence-megane

به‌تازگی یک مجله خودرو از جمهوری چک چند تصویر از دفترچه راهنمای جانشین احتمالی رنو فلوئنس منتشر کرده است که البته هنوز مشخص نیست این تصاویر مربوط به نسل آینده فلوئنس است یا مدل سدان مگان را نشان میدهد. البته تصاویری که در این دفترچه راهنما دیده می‌شود شباهت فراوانی به نسل جدید مگان داشته و احتمالا نسل آیندهٔ فلوئنس تحت عنوان مگان سدان عرضه خواهد شد.

براساس همین تصاویر به نظر می‌رسد سدان مذکور جدید رنو با 4.63 متر طول، 2.58 متر عرض و 1.44 متر ارتفاع، 8 میلی‌متر طول و 21 میلی‌متر عرض، ابعاد بزرگتری نسبت به مدل قبلی فلوئنس دارد البته حدود 35 میلی‌متر در ارتفاع کاهش داشته و فاصله محوری نیز 9 میلی‌متر بیشتر شده است. در این تصاویر ابعاد صندوق عقب این خودرو مشخص نیست ولی احتمالاً بزرگ‌تر از صندوق بار 530 لیتری فلوئنس خواهد بود.

2017-renault-fluence-03

به‌گفته خبرنگاران و نویسندگان این خودرو قرار بود که به‌صورت لیفت‌بک عرضه شود ولی تصاویر به‌ما چیز دیگری را نشان می‌دهند. خودروهای لیفت بک همیشه طرفداران خاص خود را داشته که از جمله محصولات موجود در کشورمان می‌توان به زانتیا اشاره کرد که هنوز هم طرفدار دارد. قبل از انتشار این تصاویر، عکاسان تصاویری مخفیانه ای از خودرو آزمایشی رنو را در خیابان‌ها منتشر کرده بودند و اعتقاد داشتند که این تصاویر مربوط به نسل آینده فلوئنس است که احتمالا با عنوان مگان سدان شاهد معرفی آن خواهیم بود.

2016-renault-fluence-spy-ph

  اشکودا فابیا و راپید، دو گزینه اصلی مزین خودرو برای بازار ایران؟!

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا