مکمل بنزین
برگزیده‌هاشرایط فروش

طرح فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک با قیمت قطعی اعلام شد

در تازه ترین طرح پیش فروش پیکاپ کلوت به طور اقساطی، مکث موتور عرضه این محصول را در سال 1402 از سر گرفته است.

پیش فروش مدل 1402 کلوت اتوماتیک (AT) با قیمت قطعی و موعد تحویل فوری (30 روز) در نمایندگی‌های شرکت مکث موتور انجام می‌شود.

متقاضیان کلوت اتوماتیک می‌توانند این مدل را با پیش‌پرداخت 795 میلیون و 500 هزار تومان ثبت نام کنند و الباقی مبلغ را در اقساط 12 ماهه پرداخت نمایند. لازم به ذکر است که قیمت قطعی اعلام شده برای کلوت اتوماتیک نیز 1 میلیارد و 873 میلیون و 700 هزار تومان است.

لازم به ذکر است که مبلع هر قسط در طرح فروش 12 ماه برابر 89 میلیون و 950 هزار تومان و در طرح 18 ماهه برابر با 59 میلیون و نهصد هزارتومان است.

خوب است بدانیم که هر دو مدل کلوت (دنده ای و اتوماتیک) از سیستم حرکتی چهار چرخ محرک با قفل دیفرانسیل اتوماتیک و همچنین پیشرانه 2.4 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی به قدرت 215 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن‌متر بهره می‌گیرند و گیربکس آنها نیز در مدل دنده‌ای و اتوماتیک از نوع 6 سرعته است. از جمله امکانات این پیکاپ آفرودی می‌توان به سیستم ورود و استارت بدون کلید، تنظیم برقی صندلی راننده در 6 جهت، تهویه مطبوع دیجیتال، کروز کنترل، نمایشگر لمسی و دوربین دید عقب اشاره کرد، با این تفاوت که سیستم تهویه مطبوع در کلوت AT از نوع اتوماتیک با صفحه کنترل لمسی است. علاقمندان می‌توانند جهت اطلاع از شرایط فروش به اینجا مراجعه نمایند.

 

ازدیگر ویژگی های این شرایط فروش میتوان به بیمه بدنه یک ساله رایگان کلوت اشاره کرد.

همچنین جریمه تاخیر در تحویل برابر با 12 درصد سالانه بوده و سند خودرو تا پایان بازپرداخت اقساط در رهن شرکت خواهد بود.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. وقتی بنزین سوپر نداریم و قرار هم نیست داشته باشیم خرید ماشین توربو حماقته کافیه یک سری به تعمیرگاها برنید ببینید ماشینای توربو چندسال پیش به چه وضعی افتادن

  2. آقاجان وضع اینهاآنقدرخوب شده بحق قوه الهی جواب تلفن رانمیدن.نیم ساعت پشت خط نکه میدارندبعدقطع می کنندبعدش وقتی بنزین سوپرنداریم این خودروهایی قران ده شی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا