مکمل بنزین
گوناگونخبر

قیمت جدید محصولات زامیاد برای خردادماه اعلام شد

شرکت زامیاد قیمت جدید محصولات خود را برای خرداد اعلام کرده است که نشان از افزایش قیمت همه محصولات این شرکت دارد. طبق قیمت‌های جدید، در حال حاضر وانت نیسان تک سوز با قیمت 485 میلیون تومان، ارزان‌ترین محصول زامیاد محسوب می‌شود. عنوان گران‌ترین محصول حال حاضر این شرکت هم به وانت جدید زاگرس اختصاص دارد که حالا قیمت آن با صد میلیون تومان افزایش به یک میلیارد و 195 میلیون تومان رسیده است. وانت پادرا پلاس تک سوز با قیمت 599 میلیون تومان، کارون با 710 میلیون تومان و پادرا پلاس لانگ یا کشیده با قیمت 655 میلیون تومان هم دیگر محصولات این شرکت هستند.

طبق اعلام زامیاد، عطف به صورت‌جلسه نحوه قیمت‌گذاری خودرو معاونت محترم امور صنایع وزارت صمت و همچنین صورت‌جلسه هیئت‌مدیره این شرکت به شماره 1145 مورخ 02.03.1402 بدین‌وسیله نرخ جدید محصولات سبک تجاری این شرکت پس از تصویب در هیئت‌مدیره گروه خودروسازی سایپا در تاریخ 1402/03/16 به شرح جدول ذیل اعلام می‌گردد.

 

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. خدای درحد ماشینهای افغانستان نیستن
    .خشک.بی تر مز .یکم رحم کنید چه خبر با این قیمت فکر کردین یک راننده ننش که ببره کمکی پول خود ماشین در نمیاره چه برسه خانه..خدا هم هست.ولی تو ایران نیست.تو آرزو نیسان مردیم.خداااااااااا

  2. ارابه مرگ۵۴۰ ملیون آخه چرخ حمالی چی هست که اپشنال هم شده

  3. ارابه مرگ۵۴۰ ملیون آخه چرخ حمالی چی هست که اپشنال هم شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا