مکمل بنزین
گوناگونخبر

BMW لباس “ekso vest” را تست کرد!

کمپانی BMW در کارخانه اسپارتان خود، واقع در کارولینای جنوبی؛ لباس بیونیک “ekso vest” را تست کرد! استفاده از این لباس باعث کاهش فشار عضلانی و بالا رفتن توانایی کارگران می‌شود. استفاده از “ekso vest” باعث کاهش وزن اشیاء و در نتیجه کاهش خستگی کارگران خواهد شد.

exoskeletons-by-ekso-bionics

 آقای Frank Pochiro، مدیر و برنامه‌ریز پروژه “ekso vest” کمپانی BMW؛ در جریان یک سخنرانی و با مطرح کردن جزئیات مربوط به  “ekso vest”، گفت: « ایده ما با پاسخ مثبت مدیران BMW مواجه شد و خیلی سریع برنامه آزمایشی ساخت و تست “ekso vest” را آغاز کردیم. این تکنولوژی باعث افزایش بهره‌وری کارکنان، به ویژه کارکنانی که نسبت به دیگران مسن تر هستند، خواهد شد. “ekso vest” تاکنون به تن 30 نفر از کارکنان BMW رفته و آنها بسیار از “ekso vest” راضی بوده و می خواهند دوباره “ekso vest” بپوشند».

exoskeletons-by-ekso-bionics7

به نظر Frank Pochiro لباس”ekso vest”؛ پتانسیل‌های فراوانی داشته، و به غیر از کاهش خستگی کارگران، منجرب به افزایش رضایت شغلی و بهبود ایمنی می‌شود.

کمپانی آئودی در سال گذشته چیزی شبیه به “ekso vest” کمپانی BMW را تست کرده بود. ایده آئودی استفاده از یک صندلی فیبرکربنی به نام chairless بود که در کارخانه‌های نکازاولم و اینگولشتات کمپانی  آئودی مورد استفاده قرار گرفت. صندلی chairless باعث کاهش فشار وارد آمده به پاها می‌شد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا