مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

شاسی بلند جذاب دانگ فنگ هائوهان معرفی شد

دانگ فنگ رسماً شاسی بلند کامپکت جدیدی بنان هائوهان (Haohan) را از طریق برند آئولوس برای فروش به بازار عرضه کرده است. این خودرو با پیشرانه‌های هیبریدی، پلاگین‌هیبریدی و بنزینی به بازار عرضه خواهد شد. هائوهان روی پلت‌فرم DSMA 2.0 ساخته شده که توسط دانگ فنگ برای ساخت خودروهای بنزینی و پلاگین‌هیبریدی توسعه داده شده است. هائوهان اولین خودرویی است که روی این پلت‌فرم ساخته شده و روی خریداران جوان‌تر تمرکز دارد.

آئولوس هائوهان شاسی بلند اسپرتی به نظر می‌رسد. در جلوی خودرو چراغ‌های باریک و جلوپنجره‌ای بدون قاب به شکل ذوزنقه برعکس نمای متمایزی ایجاد کرده‌اند. علاوه بر این، در طرفین سپر هم چراغ‌های مثلثی زیبایی کار شده که حس تازگی به خودرو بخشیده‌اند. جالب اینکه نسخه پلاگین‌هیبریدی فاقد جلوپنجره است. در عقب این کراس اوور جدید چینی هم اسپویلر بزرگ روی سقف، دیفیوزر و چهار سر اگزوز روی حال و هوای اسپرتی خودرو تأکید دارند.

در قسمت جانبی هائوهان سقف مشکی‌رنگ خودرو کمی به سمت پایین شیب دارد و در کنار تریم مشکی‌رنگ روی ستون C نمای سقف شناور را ایجاد کرده است. همچنین در این خودرو از دستگیره‌های در مخفی که این روزها محبوب شده‌اند هم استفاده شده است. کراس اوور جدید دانگ فنگ 4,653 میلی‌متر طول، 1,886 میلی‌متر عرض و 1,730 میلی‌متر ارتفاع دارد و فاصله محوری آن برابر با 2,738 میلی‌متر است. همچنین برای این خودرو رینگ‌های 18 اینچی، 19 اینچی و 20 اینچی قابل سفارش خواهد بود.

نسخه بنزینی هائوهان با یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو ارائه می‌شود که 200 اسب بخار قدرت دارد. هردو نسخه هیبریدی این خودرو هم از پیشرانه 1.5 لیتری توربو به همراه یک موتور الکتریکی و گیربکس چهار سرعته DHT استفاده می‌کنند اما درحالی‌که نسخه هیبریدی مجموعاً 288 اسب بخار قدرت و 565 نیوتن متر گشتاور دارد، این اعداد در نسخه پلاگین‌هیبریدی به 355 اسب بخار قدرت و 615 نیوتن متر گشتاور می‌رسند.

به گفته دانگ فنگ، نسخه هیبریدی هائوهان ظرف 6 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و با باک پر بنزین و شارژ کامل باطری می‌تواند تا 1200 کیلومتر را طی کند درحالی‌که این رقم در نسخه پلاگین‌هیبریدی به 1350 کیلومتر می‌رسد. دانگ‌ فنگ هنوز قیمت این کراس اوور جدید را اعلام نکرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا