مکمل بنزین
گوناگونخبر

جیپ گرند چروکی جدید با امکانات بهتر و قیمتی بالاتر

کمپانی آمریکایی جیپ، که بعنوان زیرمجموعه‌ای از گروه فیات کرایسلر مشغول به فعالیت است، چندی پیش درکنار معرفی امکانات جدید خودروی محبوب گرند چروکی، قیمت دو نسخه جذاب آن یعنی 75th Anniversary (به مناسبت 75 امین سالگرد تولید جیپ) و SRT Night special را اعلام کرد. تغییراتی که در مدل جدید گرند چروکی ایجاد شده شامل عملکرد جدید استارت/استاپ خودرو و فرمان برقی با قابلیت انتخاب حالت رانندگی می‌شود که درمقایسه با مدل قبلی سطح تولید گاز CO2 را تا 14 گرم در هرکیلومتر رانندگی کاهش داده است.

jeep-changes-grandcherokee-range-2

همچنین نسخه دیزلی بهبودهای چشمگیری را در زمینه مصرف سوخت به خود دیده به طوریکه در حالت رانندگی ترکیبی به ازای هر صد کیلومتر، فقط هفت لیتر سوخت می‌سوزاند. رنگ های جدیدی همچون قرمز مخملی، قرمز Redline و سفید عاج فیلی هم به مجموعه قبلی اضافه شده‌اند. علاوه بر این استفاده از شیشه‌های آکوستیک در قسمت جلو و عقب این شاسی بلند لوکس باعث شده تا ورود صدای مزاحم به داخل کابین به حداق ممکن برسد تا به نوعی کیفیت سواری افزایش یابد. اگر به داخل کابین سری بزنیم، متوجه تغییر سردنده و استفاده از یک مدل جدید به جای سیستم e-shifter قبلی می‌شویم. علاوه بر این در کنسول میانی چیدمانی با تغییرات جزئی و استفاده از دکمه‌های جدید برای حالت رانندگی اسپرت و استارت/استاپ را شاهد هستیم.

jeep-grand-cherokee-trailhawk-9

قیمتی که برای گرند چروکی جدید درنظر گرفته شده از 45 هزار پوند برای نسخه دیزلی Limited پلاس شروع و به 52 هزار پوند نسخه Summit ختم می‌شود. مشتریان برای نسخه جذابی که به مناسبت 75 سالگی تولد جیپ معرفی شده و امکانات اضافی نظیر لوگوی خاص، رینگ های برنزی 20 اینچی، طراحی متفاوت قسمت جلو و تزئینات داخلی جدید با چراغ های LED را باخود به همراه دارد، باید 50 هزار پوند بپردازند. البته جیپ سورپرایز اصلی خود یعنی نسخه SRT Night special را فقط به تعداد 30 دستگاه تولید و روانه بازار انگلستان می‌کند. این نسخه با پیشرانه 8 سیلندر 6.4 لیتری می‌تواند 468 اسب بخار قدرت و 624 نیوتن برمتر گشتاور را تولید کند که با شتاب صفر تا صد کمتر از 5 ثانیه، توانسته لقب قدرتمندترین، سریعترین و لوکس‌ترین خودروی جیپ را به خود اختصاص دهد. جیپ برای این نسخه ویژه قیمت 70 هزار پوند را تعیین کرده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا