مکمل بنزین
رپورتاژ

هندزفری شیائومی چی بخریم؟

 شیائومی به‌عنوان یک برند معتبر چینی، این روزها با ارائه محصولات با کیفیت و متنوع، توانسته جای خود را در بازار گوشی‌های همراه و لوازم دیجیتال باز کند. با  توجه به اینکه امکان واردات محصولات اورجینال کم شده و به سختی می‌توان یک محصول با کیفیت از برندهای معتبر پیدا کرد، انتخاب شیائومی با توجه به اصل بودن آن، ‌انتخابی منطقی است. تنوع هندزفری‌های بی سیم شیائومی بسیار زیاد است. با توجه به قیمت هندزفری شیائومی و تنوع زیاد آن، هرکسی با هر سلیقه و بودجه‌ای می‌تواند مدل دلخواهش را پیدا کند. در ادامه ما ۷ مدل از جدیدترین هندزفری‌های بی‌سیم شیائومی را معرفی می‌کنیم.

هندزفری بلوتوث شیائومی مدل Haylou Earbuds True Wireless Lady Bag

این هندزفری یکی از جدیدترین مدل‌های شیائومی است که به دلیل طراحی متفاوت کیس، مورد توجه قرار گرفته است. طراحی ایرفون‌ها با انحنای نرمی که روی دسته آن انجام شده‌، متفاوت و خاص به‌نظر می رسد. کیس، شبیه به یک کیف کوچک در رنگ‌های جذاب طراحی شده است. از ویژگی‌های خوب این هندزفری می‌توان به این موارد اشاره کرد: کیفیت صدای زنده، اتصال بسیار سریع به گوشی، کیس ضدآب و عمر باتری ۲۰ ساعته. این هندزفری با وزن کم و طراحی ارگونومیک و استانداردی که دارد به‌راحتی در گوش قرار گرفته و احساس راحتی بسیاری به شما می‌دهد. قیمت هندزفری شیائومی مدل Lady Bag از دیگر مدل‌های این برند که در سایت زومیت معرفی شده‌اند، بالاتر است.

هندزفری بلوتوث شیائومی Mibro Earbuds 3 Pro

این مدل هندزفری شیائومی، محصول همکاری این شرکت و شرکت Mibro، است شرکت میبرو یکی از زیربرندهای خوش‌نام شیائومی است که محصولات بسیار با کیفیتی را عرضه می‌کند. متریال این هندزفری از پلاستیک فشرده و بسیار مقاومی است که در برابر ضربه می‌تواند آسیب‌پذیر نباشد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این هندزفری می‌توان به این موارد اشاره کرد: وزن کم ایرفون‌ها، کیفیت صدای بالا و حرفه‌ای، حذف صداهای خارجی، ویژگی ضد آب و گرد و غبار،‌ ظرفیت بالای باتری. این مدل هندزفری شیائومی قیمت مناسبی دارد و با ویژگی‌های خاص خود می‌تواند جوابگوی نیازهای شما باشد.

هندزفری بی‌سیم شیائومی مدل Haylou W1 True Wireless Earbuds

در میان بهترین هدفون‌ های بی ‌سیم،‌ این مدل هندزفری شیائومی یکی از بهترین‌ها و پرفروش‌ترین‌هاست. طراحی خوب و مدرن مدل W1 از ویژگی‌های شاخص این مدل است. استفاده از قطعات کرومی روی دسته ایرفون‌های سفید این مدل، جذابیت آن‌را دوچندان کرده است. ارگونومی خوب ایرفون‌ها، باعث شده که به راحتی در گوش قرار گرفته و شما احساس سنگینی یا اذیتی نداشته باشید. کیفیت بالای صدا، قطع صدای محیط، اتصال سریع و آسان و باتری قوی از ویژگی‌های شاخص این مدل است. قیمت هندزفری شیائومی W1 نسبت به امکانات و طراحی این مدل، بسیار مناسب است.

هندزفری بی‌سیم شیائومی Haylou X1 Pro ANC

این مدل هندزفری شیائومی در میان مدل‌های تقریبا لوکس قرار می‌گیرد که برای افراد خاص‌ پسند یک انتخاب ایده‌آل است. طراحی زیبای ایرفون‌ها و کیس این هندزفری، از مواردی است که آن را از دیگر مدل‌ها متمایز کرده است. طراحی ایرفون‌ها به‌گونه‌ای است که به‌راحتی در گوش قرار گرفته و احساس خوبی از آن خواهید داشت. عمر باتری ۴۰ ساعته، حذف نویز محیط به چند روش، سرعت بالا در اتصال و کیفیت بالای صدا در این هندزفری از ویژگی‌های خوب آن است.

هندزفری بی‌سیم شیائومی مدل 1MORE ComfoBuds ESS3001T TWS

این مدل هندزفری شیائومی به دلیل طراحی خاص و متفاوتش مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. طراحی ظریف ایرفون‌ها، روی گوش ترکیبی زیبا ایجاد می‌کند. طراحی کیس این ایرباد هم با توجه به ظرافت ایرفون‌ها، بسیار جمع و جور و ظریف است. براق بودن متریال استفاده شده برای ساخت این هندزفری، آن‌را بسیار جذاب و شیک نشان می‌دهد. از ویژگی‌های خوب این مدل به این موارد می‌توان اشاره کرد: وزن کم و ارگونومی استاندارد ایرفون‌ها، مقاوم در برابر رطوبت و گرد و غبار، قطع صدای محیط، کیفیت بالای صدا،‌ عملکرد سریع در هنگام اتصال، عمر بالای باتری و کیفیت خوب ساخت. قیمت هندزفری شیائومی TWS نسبت به دیگر مدل‌ها، با توجه به جذابیت ظاهری و کیفیت عملکرد، نسبتا مناسب است. شما می توانید در سایت زومیت علاوه بر مقایسه قیمت هندزفری شیائومی با دیگر برندها،‌ عملکرد مدل‌های آن‌را هم با برندهای دیگر مقایسه کنید.

هندزفری بی‌سیم شیائومی مدل Xiaomi Redmi Buds 4

این هندزفری یکی از مدل‌های گرانقیمت شیائومی است که طراحی مینیمال جذابی هم دارد. ایرفون‌ها در این مدل بدون دسته طراحی شده‌اند و به‌راحتی در داخل گوش قرار می‌گیرند. کیفیت بالای ساخت این مدل، در کنار عملکرد عالی آن، باعث شده که مدل Redmi4  در میان پرفروش‌ترین‌های شیائومی قرار داشته باشد. از ویژگی‌های خوب این هندزفری باید به این موارد اشاره کرد: عمر زیاد باتری، حذف صدای محیط، سرعت در اتصال، کیفیت بسیار بالای صدا، کنترلرهای بزرگ روی ایرفون‌ها برای زدن ضربه و انتقال پیام. نکته جالب این است که بالا بودن قیمت هندزفری شیائومی Buds4 مانع فروش بالای آن در بازار نشده است.

هندزفری بی‌سیم شیائومی مدل Xiaomi Mibro S1

این مدل هم از دیگر محصولات میبرو و شیائومی است. ویژگی این مدل، طراحی زیبای آن است که برگرفته از طراحی ایرپادهای آیفون هستند. طراحی کیس این هندزفری با درب کشویی و استفاده از بخش‌های مات و براق،  به زیبایی آن افزوده است. کیفیت بالای صدا، عمر بالای باتری، قطع صدای محیط،‌ مقاومت در برابر رطوبت و گرد و غبار و اتصال سریع، از دیگر ویژگی‌های این مدل شیائومی است.

چرا هندزفری شیائومی انتخاب خوبی است؟

هندزفری‌های شیائومی از جدیدترین تکنولوژی‌های روز استفاده می‌کنند. متریال خوب به‌کار رفته در این هندزفری‌ها، کیفیت بالای صدا و طراحی‌های خوب در کنار قیمت بسیار مناسب، می توانند تمام آنچه که از بهترین هدفون‌های بی‌سیم انتظار دارید را به شما بدهد. بیشتر هندزفری‌های شیائومی در رنگ‌های سفید، مشکی، سرمه‌ای و آبی به بازار عرضه شده تا پاسخگوی تمامی سلیقه ها باشد. در سایت زومیت شما می توانید با بررسی انواع مدل‌ها و مقایسه قیمت هندزفری شیائومی ، مدلی که کاملا مناسب سلیقه شماست را انتخاب کنید.

 

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا