مکمل بنزین
گوناگونخبر

شمار معکوس برای عرضه فولکس‌واگن پولو 2017

به احتمال زیاد در نیمه دوم سال 2017؛ نسل بعدی خودروی فولکس‌واگن پولو، با تغییراتی در ظاهر، بهبود فضای داخلی و اضافه شدن ویژگی‌های جدید عرضه خواهد شد. مهندسان فولکس‌واگن با بهبود کابین و  فضای سرنشینان عقب؛ و همچنین استفاده از مواد باکیفیت و مقاوم‌؛ این خودرو را تبدیل به رقیب جدی OPEL CORSA  و Ford Fiesta کرده‌اند.

vw-polo-nextgen-quality-tech-3

 فاصله دو محور مدل فعلی پولو 2470 میلی‌متر بوده که در مدل جدید حدود 90 میلی‌متر رشد داشته و فضای کابین بزرگتر شده است. با وجود رشد فاصله دو محور فولکس‌واگن پولو؛ فاصله طولی این خودرو تغییری نداشته و همانند مدل فعلی، 4 متر خواهد بود.

vw-polo-nextgen-quality-tech-2

به احتمال زیاد پولوی جدید در دو مدل مختلف و با دو موتور 1 لیتری توربوشارژ؛ با قدرت 100 و 115 اسب‌بخار عرضه خواهد شد. البته گزینه‌های دیگری مانند موتورهای بنزینی 140 و 160 اسب‌بخاری و همچنین موتورهای دیزلی؛ 90 ، 110 و 130 اسب‌بخاری نیز مد نظر فولکس‌واگن هستند. خریداران نسل جدید فولکس‌واگن پولو، از یک صفحه نمایش بزرگ که قابلیت اتصال به تلفن‌های هوشمند و استفاده از اپل CarPlay و Android Auto را داراست؛ بهره می‌برند. بزرگی این صفحه نمایش 9.5 اینچ خواهد بود!

آقای Herbert Diess، رئیس جدید فولکس واگن؛ با اشاره به عرضه این خودرو در سال 2017، احتمال داده است که برخی از ویژگی‌های نسخه فیس‌لیفت Mk7 Golf، برای نخستین بار در نسل جدید پولو به کار گرفته شوند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا