مکمل بنزین
گوناگونخبر

هوندا از چند کانسپت برقی شهری رونمایی کرد

کمپانی هوندا قصد دارد در نمایشگاه 2023 ژاپن از چندین کانسپت شهری جدید رونمایی کند. این مدل‌ها همگی الکتریکی بوده و برای استفاده در شهر مناسبند. هنوز هیچ تصویری از کانسپت Sports Specialty منتشر نشده ولی طرح پایین در دسترس قرار گرفته است!

بدون شک این کانسپت نیز الکتریکی است و برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره آن باید مدتی صبر کنیم. محصول بعدی کانسپت Sustaina-C است که بسیار جمع و جور تهیه شده و دارای بدنه‌ای از جنس رزین اکریلیک است. استفاده از این مواد بازیافتی نیز نشان می‌دهد که هوندا به محیط زیست اهمیت می‌دهد و برنامه دارد زمینی تمیز و سالم را برای آیندگان به ارمغان بیاورد.

علاوه بر این کانسپت، هوندا از یک کانسپت دیگر به نام Pocket Concept نیز رونمایی کرد که دارای همین ماده بازیافتی است. هوندا درباره ساخت کانسپت Pocket Concept گفته است که این کانسپت در اصل یک محصول دو چرخ برقی جمع و جور با طراحی آینده‌نگرانه بوده و می‌تواند به کاربران کمک کند تا نقش مهمی در محیط زیست داشته باشند.

البته می‌توان یک اسکوتر برقی به نام هوندا SC برقی را نیز در بین محصولات مشاهده کرد. این مدل به فناوری Honda Mobile Power Pack مجهز شده که موجب می‌شود با سرعت شارژ بالاتری روبرو شویم.

کانسپت بعدی هوندا، هوندا CI-MEV نام دارد. این خودرو که یک محصول برقی دو سرنشینه است برای استفاده در شهر تولید شده است. کمپانی در توسعه این کانسپت از فناوری‌های جدید خودران استفاده کرده که می‌تواند با خودروهای کوچک و چهار چرخه سنگین رقابت کند.

با این حال، هنوز مشخص نیست که شرکت هوندا این کانسپت را به مرحله تولید می‌رساند یا خیر. در این پلتفرم، یک خودروی الکتریکی سبک تجاری نیز وجود دارد. علاوه بر این وسایل، این کمپانی مجموعه‌ای از محصولات دیگر را نیز به نمایش می‌گذارد که شامل کانسپت HondaJet Elite II، هوندا eVTOL، سیستم هیبریدی توربین گاز، ربات آواتار و دستگاهی مخصوص کنترل تعادل Uni-One هستند.

کمپانی هوندا قصد دارد با تمام این فناوری‌ها و دستاوردهای خود در نمایشگاه 2023 ژاپن ظاهر شده و توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. این شرکت نه تنها در طراحی خودرو بسیار موفق عمل کرده، بلکه از نوآوری‌های جدیدی رونمایی کرد که آسیب کمتری به محیط زیست می‌زنند. بنابراین هنوز نمی‌دانیم که این کانسپت‌ها به مرحله تولید می‌رسند یا خیر؛ در هر صورت، نگاهی اجمالی به محصولات آینده را ارائه کرده‌اند و می‌توان انتظار داشت که در آینده با چنین وسایل منحصر‌ به‌فردی روبرو باشیم.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا