مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر جدیدی از فنگ چنگ Bao Bao 8 BYD فاش شد!

کمپانی BYD اعلام کرده بود که خودروی جدید این شرکت به نام فنگ چنگ Bao Bao 8 BYD در سال 2024 وارد بازار می‌شود؛ حالا تصاویر جدیدی از آن در طی آزمایشات جاده‌ای منتشر شده است. پس بیایید به سراغ بررسی مشخصات آن برویم

گفته شده که این خودرو با پیشرانه DMO 1.5 لیتری ICE و دو موتور الکترونیکی با قدرت ترکیبی 500 کیلووات (680 اسب بخار) و 760 نیوتن متر گشتاور عرضه می‌شود. در خط تولید این مدل سه خودرو حضور خواهند داشت که شامل Bao 3 ،Bao 5 و Bao 8 خواهند بود.

اولین خودرویی که برند BYD در این خط تولید به بازار عرضه می‌کند، شاسی‌بلند آفرود سایز متوسط فنگ چنگ Bao Bao 5 نام دارد که با پیشرانه DMO ساخته شده و قیمتی بین 289800 تا 349800 یوان (39600 تا 47800 دلار) خواهد داشت.

مدل Bao 8 بر اساس کانسپت Super 8 ساخته شده است که در ماه اوت به نمایش درآمد. در تصاویر جدید فاش شده از فنگ چنگ Bao Bao 8 BYD، بدنه خودرو را می‌بینیم که با پوشش خاصی استتار شده و با کانسپت Super 8 مطابقت دارد. چرخ‌ها قوس تندی دارند و سپر جلویی ظاهری بزرگ دارد.

در پشت نیز یک درب عقب چرخشی حضور یافته که چرخ یدکی روی آن نصب شده است. این خودرو به دستگیره‌های درب جمع‌شونده مجهز شده، دقیقا درست مانند چیزی که در نسخه سوپر 8 حضور داشته است! البته نکته متفاوت این مدل با سوپر 8 این است که فنگ چنگ Bao Bao 8 BYD با آینه‌های بغل عرضه می‌شود، این در حالی است که نسخه سوپر 8 به جای آینه بغل با دوربین بغل ساخته شده بود.

همانطوری که در بالا اشاره کردیم، فنگ چنگ Bao Bao 8 BYD هنوز در مرحله آزمایشی است. به همین دلیل اطلاعات بیشتری از دیگر بخش‌ها در اختیار نداریم. همچنین ساخت و طراحی جلوپنجره و چراغ‌های جلو به طور کامل تمام نشده است.

بر اساس اطلاعاتی که تاکنون از این خودرو منتشر شده، مشخص شد که مدل فنگ چنگ Bao Bao 8 ارتفاع بیشتری نسبت به نسخه Bao 5 دارد. بنابراین طول بدنه آن نیز بیش از 5 متر برآورد شده است.

کمپانی خودروسازی BYD درباره زمان عرضه این خودرو اینچنین اعلام کرد که فنگ چنگ Bao Bao 8 BYD قرار است در سال آینده وارد بازار چین شود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا