مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌هاخبر

سه محصول برند اکستریم برای اولین بار در نمایشگاه اصفهان رونمایی می‌شود

اکستریم برند جدید مدیران خودرو است که برای عرضه محصولات لوکس چری در نظر گرفته شده است. این برند قصد عرضه محصولات برند اکسید چری را دارد که لوکس‌ترین برند این شرکت چینی محسوب می‌شود.
برند اکستریم با دست پر وارد بازار کشورمان خواهد شد و سه محصول اکسید را ارائه خواهد کرد که قرار است برای اولین بار در ایران، رسماً در نمایشگاه خودروی اصفهان رونمایی شوند. این خودروها همگی شاسی‌بلند هستند اما ابعاد متفاوتی داشته و در کلاس‌های مختلفی قرار می‌گیرند.

اکسید TX
اکسید VX

بزرگ‌ترین محصول این برند، شاسی‌بلندی بنام VX است. این یک شاسی‌بلند فول سایز سه ردیفه است که در سال 2020 معرفی شد. اکسید VX با یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر توربو به بازار عرضه می‌شود که 261 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر قدرت به بازار عرضه می‌شود. این شاسی‌بلند بزرگ چینی به‌صورت محرک جلو و چهارچرخ محرک به بازار عرضه می‌شود.

خودروی بعدی یک شاسی‌بلند میان سایز بنام TXL است. این خودرو اولین محصول اکسید محسوب می‌شود اما با به‌روزرسانی‌های مختلف، چری همچنان آن را تازه نگه داشته است. اکسید TXL با پیشرانه‌های 1.6 لیتری توربو و 2 لیتری توربو به بازار عرضه می‌شود که اولی 197 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور و دومی 257 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور دارد اما در کشورمان به‌احتمال‌زیاد موتور قوی‌تر را خواهیم دید.

اکسید LX
اکسید LX

آخرین مدل اکستریم برای بازار ایران هم LX نام دارد که کوچک‌ترین محصول اکسید محسوب می‌شود. این خودرو یک کراس‌اوور کامپکت است و از اواسط سال 2019 راهی بازار چین شد. LX روی پلت‌فرم نسل اول تیگو 7 ساخته است. این خودرو با پیشرانه‌های 1.5 لیتری و 1.6 لیتری توربو ارائه می‌شود که هردو را در ایران دیده‌ایم و به ترتیب 156 و 197 اسب بخار قدرت دارند. به احتمال زیاد، LX را در کشورمان با موتور قوی‌تر 1.6 لیتری خواهیم دید.

هفدهمین نمایشگاه خودروی اصفهان از تاریخ 16 تا 19 آبان ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا