Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

تویوتا یاریس نارنجی وارد می‌شود: شماره ۳ میلیون در خط تولید!

اگر شما هم از عاشقان رنگ نارنجی اسپرت هستید و پولتان به ابتیاع لامبورگینی نمی‌رسد! خبر خوبی برایتان داریم. این خودرو هم بسیار مشهور است زیرا شماره سه میلیون در خط تولید خود به شمار می‌رود و شرکت تویوتا هم برای آن لباس نارنجی قشنگی در نظر گرفته است.

تویوتا یاریس نسخه نارنجی برای بازار انگلستان معرفی شده که نسخه خاصی از این هاچبک کوچک دوست داشتنی است. البته به غیر از رنگ نارنجی جیغ آن آپشن‌های دیگری نیز دارد. رینگ‌های ۱۶ اینچی آلومینیومی مشکی رنگ ماشین‌کاری شده، شیشه عقب دودی، چراغ‌های ال‌ئی‌دی و نورافکن‌های قوی از ویژگی‌های ظاهری این نسخه به شمار می‌رود.

YARIS_orange_Rear

اما وقتی داخل آن می‌شوید تازه لذت بردن شروع می‌شود. چرا که ظرافت خاصی در طراحی داخلی و متریال به کار رفته در آن خرج شده است. اینجا همه چیز مشکی و کرومی است آن هم نه مشکی معمولی بلکه طراحان تویوتا از مشکی پیانویی استفاده کرده‌اند. این طراحی داخلی زیبا و آپشنی مثل کروز کنترل در این کلاس یعنی هاچبک کوچک شهری واقعا عالی است و مسلما دل هر خانمی را می‌برد.

YARIS_MY16_INTDETAIL_orange_01_GEARSHIFSURROUND_Update_2_16122015

البته سفارش آن با هر موتوری از قبیل بنزینی، دیزلی و حتی هیبریدی امکان پذیر است. انتخاب جعبه دنده هم دستی و یا اتوماتیک CVT با شماست. و اما قیمت، که از ۱۵۷۹۵ پوند انگلیس شروع شده تا ۱۸ هزار پوند برای مدل هیبریدی دنده اتوماتیک پیش می‌رود. شروع این هاچبک زیبا در سال ۲۰۰۱ و در کارخانه تویوتا واقع در فرانسه بود که حالا پس از ۱۵ سال ۳ میلیون دستگاه از آن را تولید و به بازار ارائه داده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.