مکمل بنزین
گوناگونخبر

هوندا NSX به استرالیا می‌رود

بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای خودرو؛ استرالیا را کشوری برای پیدا کردن و جولان خودروهای قدرتمند می‌دانند. به همین دلیل کمپانی BMW در سال جاری میلادی، حدود 100 دستگاه خودروی M2 را به استرالیا فرستاد. کمپانی آلپینا نیز در تلاش است تا شرایط را برای عرضه مدل B4 توربو کوپه خود در استرالیا فراهم کند.

2017-acura-nsx-lands-in-australia

اما اکنون برای اولین بار شاهد عرضه اندام یک نمونه از خودروی هوندا NSX در نمایندگی ملبورن هوندا هستیم . ظاهرا این سوپر اسپرت هیبریدی در پنج نمایندگی بزرگ هوندا به نمایش در خواهد آمد.

2017-acura-nsx-lands-in-australia1

هنوز قیمت هوندا NSX در استرالیا مشخص نشده و باید منتظر اتمام تمام تست‌ها و آزمایشات آن باشیم. تاکنون تنها 100 دستگاه هوندا NSX در ایالت اوهایو آمریکا ساخته شده و هر هفته حدود شش تا هشت دستگاه از هوندا NSX مونتاژ می‌شود.

2017-acura-nsx-lands-in-australia7

مدیر عامل کمپانی هوندا در استرالیا؛ آقای استفان کالینز، در این باره می‌گوید: «NSX یک خودروی منحصر به فرد بوده و در طراحی و ساخت آن از تکنولوژی بالایی استفاده شده، که نشان از اوج تخصص هوندا در ساخت خودروهای سوپر اسپرت است. بی صبرانه منتظر عرضه این خودرو در استرالیا و سایر بازارهای جهانی بوده و منتظر عملکرد خارق‌العاده NSX هستیم».

مدل قبلی NSX از سال 1991 تا سال 2002 در استرالیا عرضه شده و تنها 280 دستگاه از آن فروخته شد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا