مکمل بنزین
گوناگونخبر

مشارکت مزدا و ایسوزو برای تولید وانت!

کمپانی‌های مزدا و ایسوزو، همانند دو کمپانی آمریکایی فورد و جنرال‌موتورز، برای ساخت یک مدل وانت جدید مشارکت خواهند کرد. این همکاری بسیار عجیب بوده و ما کمتر شاهد مشارکت و حرکت تیمی دو خودروساز ژاپنی در صنعت خودروسازی بودیم.

mazda-bt-50

در حال حاضر کمپانی ایسوزو ساخت و توسعه یک وانت را در دستور کار دارد که با نام خودش عرضه می‌شود؛ اما این کمپانی ساخت نسخه‌ای از وانت‌های مزدا را نیز به عهده گرفته است. مدل تولیدی و حاصل همکاری مشترک این دو کمپانی در سراسر جهان، به ویژه آمریکای شمالی به فروش خواهد رسید. وانت مذکور احتمالا جایگزین مزدا BT-50 و ایسوزو D-MAX خواهد بود.

mazda-bt-508

در بیانیه مشترک ایسوزو و مزدا؛ هدف کمپانی ایسوزو، رقابتی کردن محصولات و هدف مزدا، تقویت محصولات و بالابردن ظرفیت تولید و فروش خودروهای تجاری ذکر شده است. این نخستین بار است که مزدا و ایسوزو با یکدیگر همکاری میکنند و باید منتظر نتیجه این همکاری و عرضه وانت ایسوزو، با لوگوی مزدا در بازار ژاپن باشیم!

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا