مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار تصاویر جاسوسی کیا سول 2017

کیا موتورز در حال انجام تست‌های آب و هوای گرم بر روی مدل 2017 کیا سول بوده و این اتفاق فرصت خوبی را به جاسوسان خودرویی داده تا تصاویری از این خودرو را شکار کنند.

kia-soul-refresh-spy-shots2

نوع استتار کیا سول نشان می‌دهد که این کمپانی تغییرات زیادی بر روی این خودرو اعمال کرده و ما باید منتظر یک خودروی زیبا و عالی باشیم. آنچه از تصاویر در می‌یابیم، وجود چراغ‌هایی به همراه پروژکتورهای تکی، اگزوز دوگانه، تغییر کامل نمای پشتی و یک سیستم جدید سرگرمی است.

kia-soul-refresh-spy-shots

kia-soul-refresh-spy-shots7

احتمال عرضه نسخه توربو شارژ مدل 2017 کیا سول احساس شده و احتمالا از یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندری توربو شارژ بهره می‌برد. این موتور توسط مهندسان هیوندایی و کیا طراحی و توسعه یافته و قدرتی معادل 201 اسب‌بخار و 195 پوند فوت گشتاور دارد؛ ضمن اینکه نسخه فعلی کیا سول مجهز به یک موتور 2 لیتری با قدرت 164 اسب‌بخار است. نسخه 2017 کیا سول با توجه به تست‌های مربوط به گیربکس اتوماتیک؛ احتمالا مجهز به یک گیربکس شش سرعته خواهد بود.

kia-soul-refresh-spy-shots77

kia-soul-refresh-spy-shots777

علاقه‌مندان به این خودرو خیلی زودتر از آنچه تصور می‌کنند، می‌توانند نسخه 2017 کیا سول را ببینند؛ زیرا یک برند آمریکایی ادعا دارد که تا پایان سال جاری میلادی، مدل 2017 کیا سول رونمایی شده و در سال 2017 شاهد عرضه و فروش آن بود.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا