مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر مخفی از لامبورگینی اوراکان نسخه سوپرلگرا

لامبورگینی گالاردو از زمان معرفی شدنش تا قبل از اینکه بازنشسته شود، تقریبا در 35 نسخه ویژه و متفاوت تولید شد که به‌نوعی به یک رکورد خارق‌العاده در خودروهای سوپر اسپرت دست یافت. اما حالا به‌نظر می‌رسد این سناریو قرار است برای لامبورگینی اوراکان، که جایگزین این خودرو شده، تکرار شود. پیش از این شاهد حضور نسخه‌هایی همچون RWD، اسپایدر و heck که از نیروی هوایی ایتالیا الهام گرفته شده، بودیم و امروز باید یک نسخه جدید دیگر با عنوان سوپرلگرا (Superleggera) را هم به آنها اضافه کنیم. به تازگی تصاویر مخفی از این خودرو بدست آمده، که اگرچه پوشش محافظتی و استتار بالایی برای آن لحاظ شده، اما تفاوت‌های آنرا تاحدودی می‌توان متوجه شد.

582042

این تصاویر از پیست نورنبرگ رینگ تهیه شده، محلی که این سوپر اسپرت جدید در حال تست شدن بود. باتوجه به این تصاویر مشخص است که در این نسخه جدید با ظاهری تهاجمی‌تر در مقایسه با مدل معمولی، طرف هستیم. از تغییرات بسیار جذابی که به خوبی جلب توجه می‌کنند، می‌توان به اضافه شدن باله عقب برجسته و نسبتا بزرگ، طراحی دریچه ورودی هوای بزرگتر در پایین گلگیرهای عقب، انتقال اگزوزها به قسمت بالاتر و همچنین تعبیه بخش‌های متعددی از منافذ ورودی هوا برروی سپر جلویی اشاره کرد.

582051

تمامی تغییرات اوراکان جدید به ظواهر ختم نمی‌شود بلکه لامبورگینی نیم نگاهی هم به پیشرانه این خودرو انداخته به‌طوریکه خروجی موتور 5.2 لیتری 10 سیلندر آنرا با کمی افزایش به 650 اسب بخار رسانده است. همچنین بواسطه استفاده از بدنه و شاسی مجهز به سیستم سوپرلگرا، این نسخه جدید با یک کاهش وزن چشم‌گیر مواجه شده که البته هنوز عدد و رقم دقیقی از آن دردسترس نیست. زمان رونمایی رسمی از لامبورگینی سوپرلگرا، برای نمایشگاه خودرو ژنو سال آینده برنامه‌ریزی شده است.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا